3ds Max : 3ds Max 2012 ışık sorunu
Merhaba arkadaşlar.bilgisayarımda max 2012 kullanıyorum.Diğer sürümlerde karşılaşmadığım bi problemim var.Pek büyük bir problem sayılmaz ama.Modelleme yaparken sahnede hiç ışık olmamasına rağmen,(sanırım maxin kendi ışıkları)modellerin üzerinde gölgeler oluşuyor.Default light ile bir ilgisi olmadığını anladım.Bunu nereden kapatacağımı bilen varsa yardımını bekliyorm.İyi çalışmalar
- Offline
- Erkek
kardeşim o sorun olarak degilde max 2012 de o tarz bir özellik getirmişler farklı bir hava olmuş bende ilk başlarda çok garipsemiştim... customize bölümünden - custom UI and defaults Switcher yazan kısma tıkladıgında bir pencere açılacak o pencerede bir kaç secenek var - Initial setting yazan yeri max yap - UI schemes yazan kızımda DefaultUI olsun bu şekilde düzeliyor hatta diger secenekleri kullanırsan farklı özellikler var ... ve perspective kısmındaki secenek Smooth+Highlights olacak ben bu şekilde kullanıyorum gölge yok
- Offline
- Erkek
Dediğinizi yaptım bir değişiklik olmadı ama sorunu buldum sanırım.perspektif kısmındaki seçeneği realistik değil de shaded yaptım.Sorunum çözüldü.Gerçekten çok fazla değişiklik yapmışlar.İlginize teşekkür ediyorum Ramazan bey..
- Offline
- Erkek
evet en son oda var onuda smooth+Highlights olacak o kısımda ben öyle kullanıyorum asıl sen sagol kerem
- Offline
- Erkek