3ds Max : 3ds export yardım (more than 64k)

3ds export yardım (more than 64k)
ATARHüsamettin ATARAvatar

Amaç : 3dsmaxte Terrain özelliğini kullanarak oluşturduğum araziyi 3ds formatında kaydederek skecthupa atmam gerekiyor.

Deneme 1 : Export/3ds kaydet dediğim zaman outpot warnings(more than 64k)
hatasını verdi araştırdıktan sonra arazi 700 bin faceden oluşuyormuş başka bir arazi denedim 64 bin altında oldugu zaman 3ds kaydediyor.Face sayısını azaltmak için prooptimizer denedim ama yüzeyleri bozdu bu sefer.Edit poly/remove komutunu ve slice ile parçalamayıda denedim.

Deneme 2 : Export/dwg kaydetmeyi denedim bu seferde kaydetti ama 135 mb oldugu için skecthup import file hatası verdi.autocad dosya boyutunu azaltma denemelerimde hep kitlendi.

Bu durum ile karşılaşan yada bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşırlarsa sevinirim.

Not: 700 bin face olan arazi aslında bütün arazinin 5 de biri 60 bine çekebilmem için daha da fazla parçalamam gerekiyor o zamanda arazi bozuluyor.

Sorun: çok fazla yüzey olmasının sebebi autocadten dolayı arazideki bütün linelerin üzerinden polyline ile geçilerek birleştirildiği için çok fazla çizgiden oluşuyor buda maxte terrain yapınca bütün noktaları birleştirerek çok fazla yüzey çıkmasını neden oluyor benim isteğim arazi çok fazla deforme olmadan yüzey sayısını 3dmaxte yada autoadte halledebilirmiyim yada 60 binden daha fazla bir yüzey sayısını 3ds kaydetme şansımız var mı teşekkürler..


2012-03-30 17:32:35 Edit:2012-03-30 17:35:33
  • Offline
  • Erkek
...
ATARHüsamettin ATARAvatar

Gösterdiğin linkteki yapılış videosunu izledim bildiğim bir yöntem değil ama profesyonel bir yönteme benziyor keşke o şekilde yapabilsek yinede araştırıyorum VUE kullanmadım daha önce ama büyük arazilerde kullanmak büyük kolaylık sağlıyor galiba teşekkürler yardımın için.


2012-03-31 09:52:00
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!