3ds Max : 3ds`den Ue4`e Kaplamalı Model Atmak
Doğrudur, bahsettikleriniz kabataslak yapılması
JackyMehmet Güven
Doğrudur, bahsettikleriniz kabataslak yapılması gerekenler. Projeye başlamadan önce nasıl aydınlatma kullanacağınıza da karar vermeniz lazım. Dinamik aydınlatmanın külfeti daha az ama performans yükü fazladır, statik aydınlatma ise en iyi görüntü kalitesini verir, en iyi performansı sağlar fakat lightmap UV`lere özen göstermek gerekli.
www.mehmetgvn.com
2015-06-09 14:16:56
- Offline
- Erkek
lightmap uvv ve gölgeler
hasan564hasan alkan
lightmap uvv ve gölgeler için uvv gibi konuları ve statik-dinamik aydınlatma gibi konuları öğrenebileceğim bir kaynak var mı ?
2015-06-09 17:18:01
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!