3ds Max : 3d max cam materyal sorunu

3d max cam materyal sorunu
nesil86Nesil AşkınAvatar

https://www.behance.net/gallery/53760799/Bathroom-by-nsl


bu resimde dikkat ederseniz camda anormal bir yansıma var yansımada değil büyütec etkisi gibi birşey var ve ben bunu bir türlü düzeltemiyorum arkadaşlar

birisi yardımcı olursa sevinirim..


Nesil Aşkın
2017-07-19 13:25:14
  • Offline
  • Bayan
refract ior değerini 1
cebliyunus akdagcik

refract ior değerini 1 yaparsanız kırılma etkisi kaybolacaktır.


www.cebli.com
2017-07-19 18:27:35
  • Offline
  • Erkek
teşşekur ederim.
nesil86Nesil AşkınAvatar

teşşekur ederim.


Nesil Aşkın
2017-07-19 22:07:27
  • Offline
  • Bayan
render
serkanmertserkan mert

render`da en çok yapılan hata topology nin hiç dikkate alınmıyor oluşu oysaki render aşamasında sistem bütünüyle poligonlar üzerinden hesaplama yapar eğer sağlıklı hesaplama için objeyi poligonlara ayırmaz topology`e dikkat etmez isen sistem sağlıklı hesaplama yapamaz ve ortaya bu gibi hatalar çıkar. iyi ve gerçekçi render istiyorsanız poligon arttırmaktan kaçınmayın , yüksek poligon sistemi yavaşlatır boğar ama daha sağlıklı ve gerçekçi hesaplamasına yardımcı olur , kısaca render`da topology en önemli konulardan biridir :)


2017-07-20 17:43:46
  • Offline
  • Erkek
cam malzeme
KUSBAZCan KUSKONAvatar

Cam malzeme yapımı hakkında yaptığım dersten faydalana bilirsiniz.

https://www.kuskon.com/3ds-max-cam-malzeme/


2017-07-21 12:12:31
  • Offline
  • Erkek
teşekkurler arkadaşlar halletim :)
nesil86Nesil AşkınAvatar

teşekkurler arkadaşlar halletim :)


Nesil Aşkın
2017-07-27 21:32:47
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!