3ds Max : 3d animasyon render sorunu ve renderfarm
Merhaba arkadaşlar benim sorunum şu ki bir şirkette çalışıyorum oyun, çizgifilm ve mimari animasyonlar yapıyoruz fakat max`i istediğim şekilde kullanamıyorum. Nasıl? Şöyle render süresi uzun ve kalitesiz.Medium auarlarda render ayarları ışıklarda yeterli fakat süre yinede uzun ayrıca viewport`ta da şehir kurunca kasmaya başlıyor şehir deki binalar lowpoly. Sistem özellikleri:
İşlemci: Intel core i7 960 @ 3.20 GHz 2. nesil
Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 560 Ti
Ram: kingston 4 gb x 4 yani 16 gb
İşletim Sistemi: Windows 7 ultimate 64bit
Harddisk: 1 tb
3ds max 2010 64 bit
Vray 1,5 64bit
Ayrıca intel core quad işlemcisi olan bir bilgisayarıda render için kullanabilirim fakat nasıl denediysem olmadı bir bilgisi yada araştırması olan arkadaşlar hocalarımız yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler
- Offline
- Erkek
Yardımcı olabilecek kimse yokmu ?
- Offline
- Erkek
dostum backburner ile istediğin kadar makine kullanıp renderliyebilirsin,
burdan tek tek detayları yazmak yerine nette tutoriallerini bulabilirsin.
zaten oldukca sade ve basit bir sistemdir.
istersen gayet tabiki birçok renderfarm yazılımı mevcut
ama hazır elinde backburner varken ve sadece max ile multiplatform kullanmadan renderliyeceksen bence en iyisi ve en basidi backburnerdir.
- Offline
- Erkek
Evet bacburner ile render almaya çalıştım fakat tereddütüm şu bazı yerlede bahsettikleri şey texturelar objeler herşey tüm bilgisayarlarda aynı yerlerde aynı dosyalarda mı olmalı
- Offline
- Erkek
tüm bilgisayarlar birbirini gördükten sonra dosya ortak klasörde olsun
yeter bide tabiki tüm texture veri yolları ve varsa proxy veri yolları unique olmalı yani c den veya d den başlamalı
- Offline
- Erkek
Yani yine aynı yerlerde olucak dosyalar peki çok teşekkürler ilginiz ve yardımınız için
- Offline
- Erkek