3ds Max : 300 delik nasıl açılır

300 delik nasıl açılır
çizgici

Merhabalar;

Bir çalışma masası çizmek istiyorum. Önünde delikli metal panel kullanacağım. Üzerinde yaklaşık 300 delik açmak gerekiyor.
Bunun için 300 kere boolen mı tıklamak gerekiyor?
Böyle bir işlem için daha kolay bir yolu var mı?
Boolen la delikler açıldığında oluşan çizgiler sahneyi kasmaz mı?

Ne yapmalıyım?


2014-04-13 11:29:51
  • Offline
boolen çok kasar bir
rfn

boolen çok kasar bir plane çiz segment sayısını arttır örneğin 15x20 300 eder poly e çevir poligon modunda hepsini seç inset ver by poligon olarak kalanları sil 300 adet delik olusur


2014-04-13 11:51:01
  • Offline
daha sonra turbosmot verirsen
rfn

daha sonra turbosmot verirsen delikler yuvarlak olur


2014-04-13 11:57:25
  • Offline
300`den fazla delik açmıştım
KediEti7ümit ülkerAvatar

300`den fazla delik açmıştım ama tek tek inanılmaz kasar. deleceğiniz objeleri birbirine attach edip tek obje yapın tek boolean ile delin.


2014-04-13 11:57:45
  • Offline
  • Erkek
önce masanın bir parçasını
emrah_redEmrah.redAvatar

önce masanın bir parçasını alıp boolean ile birkaç delik açıp daha sonra symetry modifieri ile katlayarak çoğaltabilirsin...


“I always like walking in the rain, so no one can see me crying.”Charles Chaplin
2014-04-13 12:08:07
  • Offline
  • Erkek
Boolean öçüüüüü
OtsukarciAhmet Küçükkaya

boolean girdimmi o çalışmadan hayır bekleme 2 segmentli plane ortadaki vertexe chamfer uygula yüzeyi sil array ile çoğalt
delik yuvarlak olacaksa chamfer uyguldıktan sonra karşılklı kenarları connect ile 4 segmentle birleştir o küçük yüzeyleri si ortadaki vertexlere sphrify uygula öyle çoğalt.


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2014-04-13 13:55:30
  • Offline
  • Erkek
alfa
selamm25

alfa kanalıyla tek yüzeylede yapabilirsin fotoraf giydirerek


2014-04-13 14:28:02
  • Offline
Olusturmak ıstedıgın yuzeyı rectangle
Bethrezengoker gunerAvatar

Olusturmak ıstedıgın yuzeyı rectangle veya ne sekıldeyse splıne cız ortasına 3oo tane cırcle koy splıneları attach multı bırlestır extrude ver.


2014-04-13 15:16:28
  • Offline
  • Erkek
Böyle yaparım ben genellikle.
ArkondeRAlper SözenAvatar

Böyle yaparım ben genellikle.

Böyle yaparım ben genellikle. Tek bir parça üzerinden istediğin gibi detaylandırabilirsin, objeleri grupladıktan sonra bend, vb ile kıvrımlı yüzeyler oluşturabilirsin, segment sayısını arttırarak detayı kontrolünde tutarsın ve instance olduğu için tek parça yapmaktan çok daha az donanım kaynağı harcar.

Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2014-04-13 15:21:46
  • Offline
  • Erkek
Alper hocam onları tek
halkaFurkan YILMAZ

Alper hocam onları tek parça yapmak daha az donanım harcatmaz mı? çok fazla poly objesi bana sahneyi kastırıyor gibi geldi.


Bolean yerine probolean daha iyi olmaz mı? çok daha az sorun çıkartıyor?


www.furkanyz.com
2014-04-13 16:16:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!