Z-Brush : Z-Brush`tan Max`e
Arkadaşlar Merhaba,
Zbrushta bir taş modelledim. Baya detaylı bişey ama bunu 3Ds Max`e aktarıp kompozisyonda kullanmak istiyorum. OBJ olarak export edip Max`e aldığımda z-brush`taki detaylar yok olmuş oluyor.
Max`e alırken Not Found: cube_NewUVS.bmp gibisinden bi hata veriyor Skip deyincede sahneye aşağıda linkte verdiğim gibi geliyor. Z-brushtaki haliyle Max`teki hali arasındaki farkı anlarsınız görünce
http://i49.tinypic.com/34rev6r.jpg
- Offline
- Erkek
Öncelikle teşekkür ediyorum. Dediğinizi yaptım ama bu seferde model bozuldu :S Yani bozuldu derken pikselize oldu.. çok fazla hemde
- Offline
- Erkek
Detayları arttırmak derken?=)) Hocam çok başlarındayım olayın=)
- Offline
- Erkek
Sedat bey ilginize müteşekkirim. dediğinizi yaptım ve sahnede fiziki bir değişim görmeyince sanırım divide buttonuna biraz fazla abanmışım=) Obj dosyası baya baya 524 MB oldu bunu max sahnesine almaya dahi cesaret edemiyorum. sanırım 1-2 divide işlemi yeterli olacaktır. Peki sahnedeki poligon sayısını nerden görebilirim divide işlemi uyguladığımda?
- Offline
- Erkek
detayları cıkarmak icin öncelikle mapleri cıkartıp uygun şekilde max te uygulaman gerekli.
bir süre önce sitedeki zbrush dersleri arasına koydum izle uygula ve sorunun hallolsun.
kolay gelsin
- Offline
- Erkek