Z-Brush : zbrush animation export
merhaba arkadaşlar zbrush ta timeline da yaptığımız animasyonu 3d max, maya gibi programlara aktarmamız mümkünmü. uzun süredir araştırıyorum ama bir türlü böle bir kaynağa rastlayamadım bulduğum tek şey bir kullanıcı tarafından geliştirilmiş zanimator diye bir eklenti oda sadece tanıtım videosunu koymuş piyasaya sürmemiş üstelik 3d max gibi programlara exportu varmı onuda bilmiyorum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim saygılar.
- Offline
- Erkek
aktarması yok diye biliyorum. ancak orda yapcağınız animasyonu max veya mayada yapın zb den export edip modelinizi
- Offline
- Erkek
haklısın fakat zbrushta animasyon yapmanın bazı yönleri max e göre daha kolay geliyor
- Offline
- Erkek
sedat demek istediğim konu daha çok layerlar üzerinde yapılan değişikliklerin 3d max e aktarımı move komutu ile kolaylıkla karaktere ifade verebiliyorsun zbrushta veya hernhangi bir modele değişik hareket ve büyüme formları kazandırmak mümkün http://www.youtube.com/watch?v=NWbPj0xdswI bu linkte bir örnek mevcut onun yanında bir kullanıcı tarafından geliştirilen zanimator eklentiside bana cazip geldi ama piyasaya sürmemiş bu arkadaş eklentiyi örnek video burada http://www.youtube.com/watch?v=nahq_EKxqAU
- Offline
- Erkek
morpherı düşündüm uygulamasını da yaptım fakat ayrı ayrı export etme olayı oldukça uğraştırıcı ve morpherda polygon sayıları farkı olduğunda pick object kısmında diğer objeyi seçmeme imkan vermiyor.
- Offline
- Erkek
evet sedat bende çok araştırdım ama malesef yok pek açılmış konuda bulamadım yabancı sitelerde. umarım yeni sürümünde yer alır ilgin için çok teşekkürler.
- Offline
- Erkek
malesef kardeşim öyle birşey yok.
senin yaptıgın yada gördügün layerlarla olusturulmus zbrush a masus bir özellik. karakterin gülerken hüzünlü hale gelmesi gibi. dedigim gibi buda layer muhabbeti ile yapılıyor. bir rigleme olmadıgından dolayı öyle birşeyinde imkanı yok.
- Offline
- Erkek