V-Ray : vraylight material
herkese merhaba vraylight material`e arka plan resmi atıyorum ve buna camera görünümündeyken uvwmap yapmak istiyorum ancak viewport vraylightmaterial şeklinde gözüküyor ben attıgım resmi görerek düzeltmek istiyorum ilgili video bulamadım baska yöntemleri biliyorum ama bu kafama takıldı.yardımcı olursanız sevinirim 3dsmax 2014 ve vray3,0 var. tesekkürler
- Offline
- Erkek
önce standart mat. uygulayıp diffuse kanalına resmi attıktan sonra UVwmap yaptıkran sonra poly`ye çevirin. daha sonra materiali değiştirip vray light material uygulayın. hallolacağını umuyorum.
- Offline
- Erkek
ligt materialin rengini siyaha çek attığın maps gözükür ozaman
- Offline
- Erkek
cevaplarınız için teşekür ederim her ikisinide denedim ama olmadı başka bir yolu olmalı...
- Offline
- Erkek
Arkadaşların dedikleri şekilde olması lazım. Kendi makinamda denedim söylenen şekilde çalışıyor. Bir de ekranın sol üst köşesinse Shaded/Realistic yazan yerden "Consistent Colors" seçeneğini seçin. Yine olmazsa "Show Shaded Metarial in Viewport" seçeneğinin açık olduğundan emin olun. O da olmazsa UVW Map modifierinde ve materyal editörde Bitmap Parameters`in altında "Use-Real World Scale" açık kalmış olabilir.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
yardımlarınız için teşekkür ederim ayrı ayrı deniyorum ..
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
zaman ayırıp cevap yazdıgınız için tesekkür ederim hepinize simdi hallettim
- Offline
- Erkek