V-Ray : Activeshade Ve Render arasindaki fark

Activeshade Ve Render arasindaki fark
3dizmirizmir max

Activeshade Ve Render arasindaki fark

Arkadaşlar activeshade ile normal renderim arasinda işik ve white balance farki olusuyor kameradan yada gamma`dan kaynaklandığını düşündüm ama çözemedim fikriniz var mi? Resim ekliyorum

2013-05-13 11:20:28 Edit:2013-05-13 11:21:45
  • Offline
  • Erkek
sorunum çok güncel
3dizmirizmir max

sorunum çok güncel.
Kusura bakmayin başligida tekrar canlandirdik ama cevaba ihtiyacım var


2013-05-14 09:26:21 Edit:2013-05-14 09:27:29
  • Offline
  • Erkek
farkın tek sebebi vrayrt
wisemanxxxMustafa BeytekinAvatar

farkın tek sebebi vrayrt nin unbiased olarak render alması ki zaten uyarı olarak da birçok şeyi yazmış sizin gönderdiğiniz resimlerde. vrayrt fiziksel olmayan yöntemleri kabul etmez. sonucun yakın olmasını istiyorsanız vrayrt nin verdiği uyarıları düzeltip (mesela ışıkların store with irradiance map ayarlarını kapatıp vs.) normal vray de birinciye light cache ve ikinciye brute force verirseniz , subpixel mapping vs. kapatırsanız sonuç yakın olur. ama dediğim gibi ilk sebep rt nin unbiased render yapmasıdır. maxwell gibi mesela.
bu arada vray 2.3 de vrayrt ile ilgili güzel gelişmeler var. onu kurabilme şansınız varsa vrayrt yi o versiyonda test etmenizi öneririm. proxy desteği ve bazı materyal destekleri vb. ancak gelebildi vrayrt`ye


www.vds3d.com
2013-05-14 09:39:42 Edit:2013-05-14 09:50:32
  • Offline
  • Erkek
bilgiler için Teşekkür ederim
3dizmirizmir max

bilgiler için Teşekkür ederim bahsettiklerinizi uyguladım tabiki biraz fark etti ancak tam olarak istediğim sonuca yaklaşamadım
sanırım v-ray sürümünü yükseltme vaktimiz geldi...


2013-05-15 11:46:55 Edit:2013-05-15 11:47:11
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!