V-Ray : Kenarlarda sayılabilen pixeller
Merhaba arkadaşlar. Renderlarımda, hem görünen vraylight`larda hemde duvarların felan kenarlarında resimde de gösterdiğim gibi pixexeller sayılıyor. Aldığım render büyüklüğü farkettirmiyor. Önerillerinizi bekliyorum. Render ayarlarım şunlar
Pixel : 1024/768
VrayLight x2 : Subdivs = 32
Image Sampler : Adaptive DMC
Antialiasing filter : Mitchell-Netravali
Adaptive DMC Image
Sampler Min : 3 Max : 6
Clr thresh : 0,001
Primary B. : Irradiance Irradiance :
Preset = High / HSPH = 80 / Interp. S. = 30
Secondary B. : Light Cache
Light Cache : Subdivs = 1500 / Sample size = 0,01
DMC Sampler
Adaptive amount : 0,7
Noise threshold : 0,001
Min samples : 16
Global subdivs m. : 2.0
- Offline
- Erkek
http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_image_sampler.htm
bu linki kontrol edin iyice inceleyin. Eğer çözemezsseniz nerede takıldığınızı, gene şimdi sorduğunuz gibi güzelce açıklamalı sorun.
Kolay gelsin
- Offline
- Erkek
Irradiance map`de Current Preseti medium ya da high yapın. Hsph. Subdivs 40 civarı, Interp Samples 30 civarı yapın.
- Offline
Aynı bi değişiklik yok. Siz kameranın önüne, kameraya doğru bakan bir vraylight koyup render alırmısınız default ayarlarla. O köşelerde yaşanacak olan sorun benim sorunum. ğer o kenarları düzeltebilirseniz benim sorunumuda çözmüş olcaz
- Offline
- Erkek
- Offline
Hayır değil. Benim sorunumda antialiasing arttırmam veya düşürmem birşey değiştirmiyor.
- Offline
- Erkek
Antialiasing filter ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum.Mitchell-Netravali yerine soften seçip bir de öyle dene. soften değeri varsayılan 6.0 dır.eğer görüntü çok bulanık olursa bu değeri biraz düşür 5.7 gibi bir değer uygun olabilir.
- Offline
- Erkek
Teşekkürler denicem. Son durumu size aktarıcam.
- Offline
- Erkek