V-Ray : giydirme renkli cam cephe
arkadaşlar ben renkli cam cephe yapmak istiyorum...vray materialde diffuse kanalına yeşil rengi veriyorum,reflect kısmını biraz beyaza çekip yansıma veriyorum,refract kısmınıda beyaza çekip geçirgenlik veriyorum...ama render aldığımda cam buğulu çıkıyor,yani gerçekçi,parlak olmuyor,mat kalıyor...hangi ayarı eksik bırakıyorum yardımcı olursanız sevinirim...
- Offline
- Bayan
yansıma verirseniz daha iyi duracaktır.
- Offline
yansıma olarak reflect kısmını beyaza çekiyorum,başka bi ayarı daha mı var yansıma yapmanın...
- Offline
- Bayan
reflect kısmına beyaz degilde yeşil renk ver.koyulugunuda denemelerle ayarla.
- Offline
- Erkek
teşekkürler şener bay ama yine alamadım o etkiyi,yani o buğu kaybolmadı camda bi netlik elde edemiyorum,çokta araştırdım ama hatamı bulamadım...
- Offline
- Bayan
ior kısmındaki color rengide cok açık yeşil yap
- Offline
- Erkek
fog color kısmını söylüyosunuz heralde,onuda yaptım ama malesef sonuç alamadım,yardımcı olmaya çalıştınız çok sağolun ama ben başka bi yerdemi hata yapıyorum çözemedim...dıffuse rengini yeşil bi ton yapıyorum,sonra onu reflect kısmına kopyalayıp koyuluğuyla oynuyorum,daha sonra refract kısmını beyaza doğru çekip geçirgen yapıyorum ve son olarakta ıor kısmındaki fog color kısmını açık yeşil yaptım ama puslu etki yok olmadı...:(
- Offline
- Bayan
hiç uğraşma reflect kısmına fallof ata yansıma ve kırılma ayarlarını ver. ior kısmındaki color rengide cok açık yeşil yap
- Offline
- Erkek
bir plane çizip karşısına koyup üzerine resim atayın resmin yansıması iyi gösterecektir..
- Offline
ben söylenenleri uyguladım,sorunum çözüldü çok teşekkür ederim... fresnell reflection kısmını tiklediğim için yansımada sorun yaşıyormuşum...çok teşekkür ederim...
- Offline
- Bayan