V-Ray : Peyzaj Renderi

Peyzaj Renderi
soneday7Soner ÇakırAvatar

http://i.imgur.com/myvFk.jpg

Ne yaptıysam bu sahnemi adam gibi güzel render alamadım, çok soluk ölü ruh gibi duruyor sanki mezarlık modellemiş gibi hissettim kendimi. Önerisi, tavsiyesi olan ?


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-06-13 10:38:46 Edit:2012-06-13 10:47:13
  • Offline
  • Erkek
Benim nacizane fikrim kaplamalardan
dragutTarkan ASLANAvatar

Benim nacizane fikrim kaplamalardan kaynaklanıyor sanırım...

TAbii tam da bilemiyorum ama kaplamalar biraz daha detaylandırılabilir gibime geldi..


http://3de-Studio.com 0 505 939 93 09 https://www.behance.net/TarkanAslan
2012-06-13 11:35:53
  • Offline
  • Erkek
Bence kaplamalarda sorun yok.
brs3dbrs16

Bence kaplamalarda sorun yok.
Problem render ayarlarında.
V-ray Physcal camera ve v-ray sun kullanmalısın.


2012-06-13 11:39:59
  • Offline
  • Erkek
..
soneday7Soner ÇakırAvatar

Vraysun ekli sahnede, vray physcalıda denedim, olmuyor


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-06-13 11:48:45
  • Offline
  • Erkek
yeşillik kaplamalarında bir sıkıntı
ertugrul_ardicErtugrul ARDIÇ

yeşillik kaplamalarında bir sıkıntı yok , zemin ve kaldırım ayırımını anlaşılır hale getirmen gerekir (materyal+uvw map) ve sonrasında ışık ayarıyla oynamalısın...aydınlık olan yerler bile gölge hissi veriyor...


2012-06-13 11:56:01
  • Offline
  • Erkek
Soldaki bitkilerin kaplaması yok
dark1nqMehmet ÜnalAvatar

Soldaki bitkilerin kaplaması yok , aydınlatma direkleride çok yapaylaştırıyor. Zeminin kaplamasıyla oynanabilir. Işık ayarlarıyla render ayarlarını da biraz kurcala. Ama %80 kaplama kaynaklı..


2012-06-13 12:04:43
  • Offline
  • Erkek
Bir Peyzaj Mimarı Olarak ;)
cgrM.Çağrı BAŞARANAvatar

Kardeşim öncelikle çalışma için eline sağlık. Nedense ben 3 boyutlu bitkileri hiç beğenmiyorum ve sahneyi öldürdüğünü düşünüyorum gerçekçilik bakımından. Render konusunda ise gerçekçilik için çok yüksek ayarlar kullanmak gerekiyor özellikle gerçekçi bitki renderları için transcluency vs.vs.vs... ben bu yüzden projelerimde 3 boyutlu bitki kullanmayı sevmiyorum.

Ayrıca peyzajla uğrasıyorsan sunum vs. ben sketchupı tercih ediyorum bu konuda sketchup styles vs.vs sonsuz seçemek var. Plan; kesit vb seçeneklerde makul sunumu ve projeyi görselleştirme bakımından sketchup diyorum.

Ama tabi sketchupın sınırlarıda belli ben bitki ağaç vb cmponentleri. sketchupın kaldıramayacağı ARTLANTİS OBJ olarak atıyorum yada thea studio da olabilir. Bunlar benim tercihim tabiki. Sketchup+Lumion ilede çok hızlı sonuçlar alabilmek mümkün. Eğer amaç projeyi anlatabilmek ve sunumsa b proğramlar.

Ağer amaç CG artist olarak mütiş renderlar ve görsellerse 3dsmax vebenzeri proğramla tabiki. Burada AMAÇ çok önemli kısacası. DOĞRU İŞ İÇİN DOĞRU PROĞRAM.


2012-06-13 12:16:42
  • Offline
  • Erkek
Sıkıntı kaplamalardaymış, sıra geldi
soneday7Soner ÇakırAvatar

Sıkıntı kaplamalardaymış, sıra geldi

Sıkıntı kaplamalardaymış, sıra geldi ışık ayarlarına. Şimdi daha bi hoş gözükmeye başladı. Peyzaj için ışık ve render ayar tavsiyeleriniz varmıydı? @Cgr, bende istemem bukadar kalabalık bir ortam oluşturmayı ama müşterinin isteği doğrultusuna yapıyorum, ve bu proje animasyonda olacağı için 3D bitkiler kullanmak zorundayım. ve skp kullanıyordm daha önceleri ama bi zamandan sonra yetersiz kalıyor

https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-06-13 12:29:00 Edit:2012-06-13 12:33:27
  • Offline
  • Erkek
Hafif bi alan derinliği
UnReaL

Hafif bi alan derinliği kullansan daha güzel olabilir belki


2012-06-13 13:16:36
  • Offline
...
soneday7Soner ÇakırAvatar

@UnReaL , biraz daha açarmsn


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-06-13 13:54:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!