Diğer 3D Programları : [ÇÖZÜLDÜ]Blender, Modelim kağıt gibi ince
Merhaba arkadaşlar, internetten göre göre bir şeyler yapmaya çalıştım en basitinden bir bıçak tasarlayayım dedim. UV si dahil her şeyini yaptım. Fakat bıçak tığ kadar ince ve sadece UV yapılan kısım 1 yüzü oluyor diğer yüzüne UV yapamadım..
Bu bıçağı halletmeye çalıştım, http://www.andreas.blicher.info/images/Large_Knife.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=esp3YBhTHdY&feature=youtu.be
Ek olarak,,
2 tane plane parçacığım var bunları grup haline nasıl getirebilirm? (tek bir modelmiş gibi, 3Ds max te oluyordu sanırım bu olay)
Komik bir problemim daha var tuşlara basarken soldaki güzelim menü gitti, extrude olaylarını gerçekleştirdiğim taraf..
Tekrar teşekkür ederim..
- Offline
- Erkek
1. Shift+D ile yüzeyi kopyala. ESC`ye bas. W`ye bas Flip normals.
2. Ctrl+J
3. T tuşu açıp kapatır yada solda küçük + şekli var ona tıkla.
- Offline
- Erkek
2 ve 3 için teşekkür ederim..
Yalnız, flip normal olayını yapamadım.. Alt linkte anlatılan gibi yaptım yine değişen bir şey olduğunu söyleyemem
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?6298-My-mesh-is-black.-Flip-Normals
- Offline
- Erkek
Tamam TAB(Edit mode) modunda, hepsini seçmemeşim W tuşuna basmaya çalışıyorum :)
Teşekkür ederim..
- Offline
- Erkek