Diğer 3D Programları : [ÇÖZÜLDÜ]Blender, Modelim kağıt gibi ince

[ÇÖZÜLDÜ]Blender, Modelim kağıt gibi ince
fatihmertFatih Mert DoğancanAvatar

Merhaba arkadaşlar, internetten göre göre bir şeyler yapmaya çalıştım en basitinden bir bıçak tasarlayayım dedim. UV si dahil her şeyini yaptım. Fakat bıçak tığ kadar ince ve sadece UV yapılan kısım 1 yüzü oluyor diğer yüzüne UV yapamadım..

Bu bıçağı halletmeye çalıştım, http://www.andreas.blicher.info/images/Large_Knife.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=esp3YBhTHdY&feature=youtu.be

Ek olarak,,
2 tane plane parçacığım var bunları grup haline nasıl getirebilirm? (tek bir modelmiş gibi, 3Ds max te oluyordu sanırım bu olay)


Komik bir problemim daha var tuşlara basarken soldaki güzelim menü gitti, extrude olaylarını gerçekleştirdiğim taraf..

Tekrar teşekkür ederim..


2012-09-02 14:59:38 Edit:2012-09-04 14:29:03
  • Offline
  • Erkek
1. Shift+D ile yüzeyi
D3DSeyit Ali YAPRAKCI

1. Shift+D ile yüzeyi kopyala. ESC`ye bas. W`ye bas Flip normals.
2. Ctrl+J
3. T tuşu açıp kapatır yada solda küçük + şekli var ona tıkla.


seyitaliyaprakci.blogspot.com
2012-09-02 17:04:02
  • Offline
  • Erkek
2 ve 3 için
fatihmertFatih Mert DoğancanAvatar

2 ve 3 için teşekkür ederim..

Yalnız, flip normal olayını yapamadım.. Alt linkte anlatılan gibi yaptım yine değişen bir şey olduğunu söyleyemem

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?6298-My-mesh-is-black.-Flip-Normals


2012-09-02 19:53:28
  • Offline
  • Erkek
Tamam TAB(Edit mode) modunda,
fatihmertFatih Mert DoğancanAvatar

Tamam TAB(Edit mode) modunda, hepsini seçmemeşim W tuşuna basmaya çalışıyorum :)

Teşekkür ederim..


2012-09-04 14:28:42
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!