3ds Max : gamma lut correction problemi
gamma lut correction problemi
zeus1907emir se
2012-04-30 18:56:35 Edit:2012-04-30 18:58:05
- Offline
- Erkek
output Gamma
orhanyılmazOrhan yılmaz demirci
output Gamma ayarınıda 2.2 yaptıktan sonra save yaparmısınız
[email protected]
2012-04-30 19:27:55
- Offline
- Erkek
onu da denedim ama
zeus1907emir se
onu da denedim ama olmadı.
gammayı iptal edince düzeliyor ama gamma açıkken böyle bir problem olmamalı diye biliyorum.
2012-04-30 19:56:56
- Offline
- Erkek
bak burda daha detaylı yazmış arkadaşlar
orhanyılmazOrhan yılmaz demirci
[email protected]
2012-04-30 20:38:37 Edit:2012-04-30 20:39:15
- Offline
- Erkek
evet okudum ama o
zeus1907emir se
evet okudum ama o konuda da çözüm bulunamamış.
2012-05-01 10:56:10
- Offline
- Erkek
Çözüm
soneday7Soner Çakır
Ben çözümü bulmuştm,,buradada paylaşayım
, render işlemi bitince frame buferi kapatmadan optionsdan gammayı kapatıp, frameye dönüp kaydedecksin..kaydettikten sonra gammayı açabilrsin
https://www.facebook.com/3detasarim
-
3dsmaxtr.blogspot.com
www.lycinteraktif.com
2012-05-01 11:04:43 Edit:2012-05-01 11:27:08
- Offline
- Erkek
evet mantıklı. bir de
zeus1907emir se
evet mantıklı. bir de kaydederken overide 1,0 seçerek kaydedince de oluyor ama bu tür hilelerle çözülmüş olsada problemin sebebini bulabisek iyi olurdu, sanırım herkeste olmuyor.
acaba ati kartla mı ilgili ya da windows color profile ile mi alakalıdır
2012-05-01 11:29:51
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!