3ds Max : gamma lut correction problemi

gamma lut correction problemi
zeus1907emir seAvatar

gamma lut correction problemi

render resmi ile resmin kopyası çok farklı gözüküyor,problem ne olabilir.

2012-04-30 18:56:35 Edit:2012-04-30 18:58:05
  • Offline
  • Erkek
ayarlar
zeus1907emir seAvatar

ayarlar

ayarlar

2012-04-30 18:58:29
  • Offline
  • Erkek
output Gamma
orhanyılmazOrhan yılmaz demirciAvatar

output Gamma ayarınıda 2.2 yaptıktan sonra save yaparmısınız


[email protected]
2012-04-30 19:27:55
  • Offline
  • Erkek
onu da denedim ama
zeus1907emir seAvatar

onu da denedim ama olmadı.
gammayı iptal edince düzeliyor ama gamma açıkken böyle bir problem olmamalı diye biliyorum.


2012-04-30 19:56:56
  • Offline
  • Erkek
bak burda daha detaylı yazmış arkadaşlar
orhanyılmazOrhan yılmaz demirciAvatar

[email protected]
2012-04-30 20:38:37 Edit:2012-04-30 20:39:15
  • Offline
  • Erkek
evet okudum ama o
zeus1907emir seAvatar

evet okudum ama o konuda da çözüm bulunamamış.


2012-05-01 10:56:10
  • Offline
  • Erkek
Çözüm
soneday7Soner ÇakırAvatar

Ben çözümü bulmuştm,,buradada paylaşayım
, render işlemi bitince frame buferi kapatmadan optionsdan gammayı kapatıp, frameye dönüp kaydedecksin..kaydettikten sonra gammayı açabilrsin


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-05-01 11:04:43 Edit:2012-05-01 11:27:08
  • Offline
  • Erkek
evet mantıklı. bir de
zeus1907emir seAvatar

evet mantıklı. bir de kaydederken overide 1,0 seçerek kaydedince de oluyor ama bu tür hilelerle çözülmüş olsada problemin sebebini bulabisek iyi olurdu, sanırım herkeste olmuyor.
acaba ati kartla mı ilgili ya da windows color profile ile mi alakalıdır


2012-05-01 11:29:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!