3ds Max : morpher yardımı

morpher yardımı
cmmccem gültekin

Arkadaşlar merhaba, morpher da animasyon vermek istiyorum fakat karakterin poligonu bir hayli fazla ( 9 milyon kadar ). bunu karakterin görünümünü bozmadan nasıl düşürebilirim. çok fazla kasıyo böyle çalışmak.
teşekkürler herkese..


hayalinize kuvvet...
2012-04-18 18:28:29
  • Offline
  • Erkek
"Topoloji" --->>> "Retopoloji"
iletisimnetTürker ERTENAvatar

"Topoloji" --->>> "Retopoloji"


Yeni gelen bebeler,biraz saygı yahu...Bana değil,birbirimize...
2012-04-19 00:18:58
  • Offline
  • Erkek
çok teşekkür ederim
cmmccem gültekin

çok teşekkür ederim yardımınız için, topogun da mesh dokusunu nekadar hassas örersek okadar iyi sanırım. otomatik örme modülü olsa süper olurmuş :) bir de .obj formatındamı kaydedebiliyoruz yalnızca.


hayalinize kuvvet...
2012-04-19 13:30:15
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler , deneyeceğim. topogunda
cmmccem gültekin

teşekkürler , deneyeceğim. topogunda biraz uğraşıp kemik yüzeyi ördüm ve .obj olarak max e attım fakat gelen parça topogun da göründüğünden çok daha kalitesiz görünüyor. nedenini çözemedim :/


hayalinize kuvvet...
2012-04-19 18:24:59
  • Offline
  • Erkek
diğerini daha indiremedim fakat
cmmccem gültekin

diğerini daha indiremedim fakat topogun un 1.6 sını kurdum. youtube daki videolarda draw komutuyla çizim yaparken, modelin tamamını sarıyor cizzgi,örneğin bacağa önden bakıyo ve drawla çizdiği zaman tek seferde bacağın tamamını sarıyo. simple create de manuel olarak döndüre döndüre örme imkanı veriyor. draw da çizerken nasıl tamamını sarıyor bir kerede çektiği çizgi, bi türlü çözemedim. videoda dışardan çizmeye başlıyo ve çizgi kırmızı renginde oluyo çizerken. shifte basarak çiziyo diye tahmin ediyorum fakat shifte basarak çizmeye kalkınca program kapanıyo :)


hayalinize kuvvet...
2012-04-20 15:33:29
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!