3ds Max : morpher yardımı
Arkadaşlar merhaba, morpher da animasyon vermek istiyorum fakat karakterin poligonu bir hayli fazla ( 9 milyon kadar ). bunu karakterin görünümünü bozmadan nasıl düşürebilirim. çok fazla kasıyo böyle çalışmak.
teşekkürler herkese..
- Offline
- Erkek
"Topoloji" --->>> "Retopoloji"
- Offline
- Erkek
çok teşekkür ederim yardımınız için, topogun da mesh dokusunu nekadar hassas örersek okadar iyi sanırım. otomatik örme modülü olsa süper olurmuş :) bir de .obj formatındamı kaydedebiliyoruz yalnızca.
- Offline
- Erkek
teşekkürler , deneyeceğim. topogunda biraz uğraşıp kemik yüzeyi ördüm ve .obj olarak max e attım fakat gelen parça topogun da göründüğünden çok daha kalitesiz görünüyor. nedenini çözemedim :/
- Offline
- Erkek
diğerini daha indiremedim fakat topogun un 1.6 sını kurdum. youtube daki videolarda draw komutuyla çizim yaparken, modelin tamamını sarıyor cizzgi,örneğin bacağa önden bakıyo ve drawla çizdiği zaman tek seferde bacağın tamamını sarıyo. simple create de manuel olarak döndüre döndüre örme imkanı veriyor. draw da çizerken nasıl tamamını sarıyor bir kerede çektiği çizgi, bi türlü çözemedim. videoda dışardan çizmeye başlıyo ve çizgi kırmızı renginde oluyo çizerken. shifte basarak çiziyo diye tahmin ediyorum fakat shifte basarak çizmeye kalkınca program kapanıyo :)
- Offline
- Erkek