3ds Max : Zırh sorunu
Arkadaşlar bir insan modeline zırh ekleyip atach yaptım. Animasyonlarken bazı sorunlar oluşuyor. Radial scale falan iyice bozuyor. Bunu nasıl halledebilirim?
Resim:
http://desmond.imageshack.us/Himg12/scaled.php?server=12&filename=yenibitelemresmirp.png&res=medium
Teşekkürler..
- Offline
- Erkek
Ben de elbiseyi karakterin üzerinde tutamıyorum. Biri bu konuda yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
attach yaptıktan sonra tekrardan biped modelin senin modelin üstündeki etki alanlarını kontrol etmeni öneririm
- Offline
- Erkek
HALOX etki alanlarını kontrol et derken? 3ds maxta yeniyim de :|
- Offline
- Erkek
Sevgili ByDreaM,
Biraz araştırdıktan sonra bu soruları sorsan daha iyi olmaz mı?
Bu şekilde ne söylense tam tarif isteyeceksin.
Bilmiyorum cevap veren arkadaşların o kadar zamanları var mı?
- Online
- Erkek
Evet araştırma.. Bulabilseydim gerçekten sormazdım :/
- Offline
- Erkek
youtube a biped model rigging in 3dsmax yaz ve cıkan videolardan sana yakın olan videoları izlemeni tavsiye edecegim o zmn.
- Offline
- Erkek
Bence modelin kol ve bacakları görünmüyorsa onları modelden ayır ve öğle rigleme yap. Yanılmıyorsam riglenen hiçbir karakter için elbisenin altında ayrı bir model bulunmaz böğle problemde omaz.
İyi çalışmalar.
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar benim kıyafetim etek gibi birşey ben ayağa uygun olarak hareket etmesini istiyorum :(
Youtube`da pantolon üzerine çalışılıyor
- Offline
- Erkek
Bence etek kısmını ayırıp perde gibi baş tarafınından kemere sabitlersen (kemerin iç kısmına) colth modifierle sorunu çözebilirsin.
- Offline
- Erkek