3ds Max : Karakter Modelleme için önerileriniz ...

Karakter Modelleme için önerileriniz ...
alcheMustafa AydoğanAvatar

İyi günler iyi çalşmalar .. Karakter modellemek istiyorum fakat daha başlamadım bu konuda gerek modelleme olsun gerek kaplama , renklendirme olsun yardımlarınızı paylaşırsanız adıma cok sevinirim . Modellemeyi bluprint değil tamamen poligonlara dayalı yapmayı planlıyorum. Genelde karakter modellemelerine baktığımda ZBRUSH`ın çok kullanıldığını gördüm Zbrush`tan yardım alamam gerekirmi yoksa sadece 3dmax ile modelleme ve kaplamayı istediğim şekilde yapabilirmiyim ? Şimdiden tavsiyeleriniz ve önerileriniz için teşekkürler .

 Modellemek istediğim karakter ..

riven

 Not: Konu başlığını yanlış açtığımı düşğündüğüm için baştan açma gereği duydum.


I was lost in the pages.. Of a book full of death ...
2012-03-14 16:18:58 Edit:2012-03-14 16:21:48
  • Offline
  • Erkek
Hangi Programı ne derece

Hangi Programı ne derece kullanabiliyorsunuz esas önemli olan bu
En iyi bildiginiz programla en rahat şekilde yol alırsınız.
Mesela Max - Ps Yapmak istediginiz iş için yeterli.
Tüm yazılımlarla yapılabilir tek sıkıntı yazılıma ne derece hakim oldugunuz.
Artı karakter modellemede topoloji ve anatomy de giriyor olaya.



2012-03-14 16:42:10
  • Offline
  • Erkek
bi program öğrenecem modelleme
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

bi program öğrenecem modelleme ile ilgili içerisinde herşey olsun derseniz modo 601 tavsiye ederim.


MODO, rhino
2012-03-14 16:46:31
  • Offline
  • Erkek
Re : Hangi Programı ne derece
alcheMustafa AydoğanAvatar

Öncelikle yorumunuz için teşekkürler. 3dstudio maxi orta derecede kullanıyorum daha önce karakter modelleme yapmadığım için belirttiğiniz terimlerde yabancı geliyor bikaç modelleme dersine bakmıştım fakat uwmap ve kaplama da sıkıntı yaşıyacağımı düşünüyorum modelleme kısmı ile başa çıkabileceğimi düşünüyorum . Amacım gerçekçi bi çıktı elde etmek ve bunun için sadece max-ps ikilisi yetermi birazda onu merak ediyorum 2 sinide çok iyi kullanmadığımı göz önünde bulunarak ..


I was lost in the pages.. Of a book full of death ...
2012-03-14 16:49:32
  • Offline
  • Erkek
Re : bi program öğrenecem modelleme
alcheMustafa AydoğanAvatar

Şuan 3dmax`i profesyonel olarak kullanmak istiyorum onun üzerinden gitmek istiyorum ama önerinizide araştırmak isterim şu aralar Zbrush ve After Effect programları biraz beni kendine yöneltiyor .. Teşekkürler .


I was lost in the pages.. Of a book full of death ...
2012-03-14 16:53:22
  • Offline
  • Erkek
Eğer amacın hep odelleme olursa
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

Eğer amacın hep odelleme olursa
Modo gene Modo


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2012-03-14 16:55:51
  • Offline
  • Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=aEghi7jkvbQ&feature=related izleyin maxle
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

http://www.youtube.com/watch?v=1IBWyJdkxBM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nSr01NPyoTU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ah1SjgRSoFE&feature=related
izleyin maxle ne diye mücadele ediyoruz diyin, ben dedim 601 kurdum


MODO, rhino
2012-03-14 17:00:24 Edit:2012-03-14 17:05:53
  • Offline
  • Erkek
Bence programdan ziyade öne
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Bence programdan ziyade öne çıkan temel karakter modellemede anatomidir. Zaten başladığınızda bunu iyice anlayacaksınız. Kaldı ki topoloji, yontma(sculpting) temel olarak geleneksel sanat bilgisiyle olgun ve yaratıcı bir hal kazanıyor. Bana sorarsanız Zbrush ile konsept çalışmalarınızı rahatça ve poligon, topoloji kaygısı gütmeden yapar, ardından da retopo yaparak modelinizi son haline getirirsiniz.


2012-03-14 17:12:03
  • Offline
  • Erkek
Şu ana kadar modo
alcheMustafa AydoğanAvatar

Şu ana kadar modo pek duymamıştım modelleme tarzı max`e yakın galiba ama kaplama renklendirme kısmı gercekten çok hoşuma gitti .
Mimari tasarımlar açısından modo da max`teki gibi mi onu merak ediyorum şu an bunları modo`yu araştırmadan yazıyorum af buyrun .
Amacım kendimi cok fazla programa verip hepsinden biraz biraz değil 2 veya 3 programa hakim olup profesyonel olarak devam etmek. Her programın kendine göre güzellikleri var ama hangisi bana daha uygun olur ve yaptığım çalışmalardan zevk alabilirim bi bakıma bunu da araştırıyorum. Konudan biraz uzaklaştım ama yola 3dmax ile başladım yanına support bikaç program daha öğreniyim diyorum.
Yanlış anlaşılmaz inşallah bunları sadece araştırma amaçlı soruyorum genelde cgarena gibi sitelerde baktığım ve kendime baya uzak gördüğüm çalışmalara baktğımda 3dmax , Zbrush , Maya , After Effect ağırlıklı olduğunu görüyorum Modo ya başlayıp devam etsem daha sonra bu programlardan birisi ilgimi çekse ve onlara yönelmek istesem suçluluk hissedermiyim acaba ...
Amacım çalışmalarımı bitirdiğimde bende deekki birşeyler yapabiliyormuşum demek, güzel sunumlar tasarımlar modellemeler yapabilmek.. Yorumlarınız için tekrar teşekkürler umarım başınızı ağrıtmıyorumdur .


I was lost in the pages.. Of a book full of death ...
2012-03-14 18:45:20
  • Offline
  • Erkek
Karakter modelleme yapıcaksan ZBrush
Seyhan_EFENDILERSeyhan EFENDİLERAvatar

Karakter modelleme yapıcaksan ZBrush ile başla. ZBrush araçları istediğin herşeyi sağlar öğrendikçe anlarsın, bu program okadar iyi ilerliyorki yakında animasyon yaparlarsa bu programla hiç şaşırmam. Aslında bir nevi animasyonda yapılabiliyor şu anki sürümünde tabi Morph olarak. ZBrush eninde sonunda bu programla yolun kesişecek.


http://deman3d.blogspot.com/
2012-03-14 19:00:57
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!