3ds Max : Dreamscape
Arkadaşlar dreamscape den çok iyi anlıyan, gerçeğe yakın gökyüzü renderi almam için püf noktalarını verebilecek birine ihtiyacım var. Örneğin 3000 metreye ayarlıyorum bulutların yüksekliğini, sanki 3000 metrede bir tepsi varmış gibi bulutların altı dümdüz görünüyor. Gerçekte bulutlar tamamen bu şekilde değil, yada pamuk gibi berrak bulutlar yapmak istiyorum alt taraftaki gölgelikler yada bulutların griliği işi bozuyor. Detaylı bilgi verebilecek arkadaşlara rica olunur.
- Offline
- Erkek
Dream scape de Antialisingi ve render daylight ac. Sample rate - ni 20 yap. Step-si saga dogru cek.Multiple sc-i 0.2 yap. Ground leveli -999 yap. Glow sharp 0.95 olsun. Shape detail 16. Scattering 0.7. 3d clouds step size degerini mumkun oldugunca (yani bilgisayarin kaldira bilecegi kadari) dusur. Prewievde de bak sonra rendere basla. İstersen Cirrius bulutlari yap. Bu bulutlar yagmur tasimayan bulutlara benziyor. Ancak burda da ayarlarin sayini yani bulutlarin sayini artirman gerekir. Sharpnesi de 0.7 yap. Bilgisayar kaldira bilirse 0.7 i kaldir. Buludlarin durusu qarib gelirse Shapede x ekseniyle oyna. Daha da ayrinti pdf dosyasinda yazili. Basarilar
- Offline
- Erkek
Bilmiyorum ama kendi kurcalayarak bulduğum ayarlar ile daha güzel gökyüzü yaptım. Lakin gerçeğe yakın değil henüz. 1000 * 5000 olduğu için ekleyemedimde.
- Offline
- Erkek