3ds Max : Kağıt yapımında sorunum var ve bir sorum daha var
Öncelikle başlık biraz uzun oldu ve Türkçe biraz devrik oldu bunun için özür dilerim.
Şimdi arkadaşlar sorunum tam olarak şu ; Ben bir animasyonun sonunda .png uzantısında bir kağıt kaplaması hazırladım .Kağıdın bazı yerleri (delikler,yırtıklar) transperant bu kaplamayı bir plane e atadığımda transperant olan yerler boşluk gözüküyor yani olması gerektiği gibi ancak render aldığımda o transperant yerler plane in renginde görünüyor.Ben bu şekilde bir kağını nasıl yapabilirim.Ve animasyonun sonunda bu kağıt havadan yere düşecek bu düşme animasyonunu nasıl yapabilirim ?
edit:Arkadaşlar benim şimdi yatmam gerekiyor . Yardım edeceklere şimdiden teşekkür ederim.Yarın önerilerinizi deniyeceğim.
- Offline
- Erkek
Render ederken kayıt etme seçeneği olarak tga uzantısını kullan.bir klasör aç kayıt yeri olarak orayı seç her bir kareyi tga uzantısıyla kaydeder program.sonra after effect gibi bir composit programı bul onun içine tga dosyalarını al problem kalmaz işleme orda devam et yani final renderi after effecte al.düşmesi içinde dynamic animasyon tekniklerini kullanmalısın.yani kagit olarak kapladığın obje rigid body olmalı ve belirli bir ağılığı olmalı ortamda bir yer çekimi olmalı bir rüzgar olmalı ve zeminle bir etkileşim olmalı collision. ama bu şekilde tam istediğin gibi bir sonuç elde edebilirmisin bilemicem kağıdın süzülerek düşmesi gibi.eğer işin sadece kağıdın düşmesi ise manuel yani elle animasyon ver daha kolay olur...
- Offline
- Erkek
Tamam tavsiyen için teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek