3ds Max : Animasyon Renderi Hakkında
Arkadaşlar konuyu açmadan önce araştırdım araştırdım .avi .mov gibi uzantılarla alınan render ların kötü olduğunu buldum tercih edilmediğini onun yerine .tga uzantılı almamın daha iyi olduğunu fakat sorunum şu .tga olarak yada .png aldığım render a Gökyüzü kayboluyo yani Env. penceresinden attığı gökyüzü yok oluyor yeri şeffaf kalıyor. Birde Bütün bu (200) adet resmi nasıl bir araya getiririm (After Effect) yani nasıl hepsini 30 karelik alanlara yerleştiririm bu konu hakkındada bilgi verirseniz çok mutlu olurum
- Offline
- Erkek
Evet renderleri tga olarak almak en mantıklısı bana göre. Hem bir şekilde yarım kalan animasyon renderlerine kaldığın yerden devam edebiliyorsun. Eğer video çıktısı alırsan yarım kalır... Bu 200 kare renderi Adobe Premiere de bireştirebilirsin. Dosyayı import ederken 1. render karene tıklayıp numbered stills seceneğini işaretle. Tga uzantılı renderler import alanına birleştirilmiş olarak gelir.Arka planada burada istediğin gökyüzünü ayrıca koyabilirsin. Eğer photoshop biliyorsan layer mantığı ile çalışıyor.
İyi Çalışmalar.
- Offline
- Erkek
Tga veya Tif yapınca hem kaliteli oluyor hemde arkadaşın dediği gibi render kesilmelerinden etkilenmessin.
Gökyüzü kaybolmaması için aftereffects`de clıp`i seçip "proje kısmında"; sağ tıklayıp, interpret footage`a basıyorsun (CTRL+ALT+G veya K).
Ignore
Straight
Premultiplied
Bunlardan Ignore`ı seçmen gerekiyor.
Ben genelde timeline`a bir tane daha atıyorum ama alfa interpretation ignore`lu. Bu sadece gökyüzü oluyor. Üsteki animasyonun geri kalan kısmı oluyor. Ayrıca efek vermek için.
Kolay gelsin..
- Offline
30 değil 25 Kare olacak sanırım... ;)
- Offline
- Erkek
Erdal ve Murat kardeş verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim deneyeceğim
Ergin bey size gelince Slow Montion için frame rate i yüksek tutmam gerekir bu sayede slowmontion kaliteli olabilir. Belki bilirsiniz bunun için özel çekim yapan kameralar var 60 karelik
- Offline
- Erkek