3ds Max : Objeye Atanan Resim Görünmüyor.
Materyal bölümünde VRayMtrl yada normal bir slot kullanıyorum.
Resim ekliyorum
Objeye attığımda obje normal rengi ile duruyor.
Eski sürümlerde atanan resmi göster butonu vardı ama 3d Max 2012 de bu buton çalışmıyor.
Sadece render sonunda resmi görebiliyorum.
3D Max
Vray 2.00
Çözümü Nerededir ?
- Offline
- Erkek
resmi eklediğin kısımdayken show stamdard map in kısmını tıklarsan eklediğin resmi görürsün
- Offline
- Erkek
Bu konu da her hafta yeniden açılıyor. çözümlere önceki forum konularından bakarsanız görürsünüz.
- Offline
- Erkek
Vraymtrl eklıyorum slotuma.
sonra maps bolumune dısardan bır resım eklıyorum.
objeye aktarıyorum olmuyor.
ama yıne maps bolumunde diffuse kanalına basip max in otomatik gelen resimleri ile deneyince oluyor.
- Offline
- Erkek
Resmi atadığın objeye uvw map modifieri ata.2012 de show standart map değil de show shaded map var.Bu sorun çok kişinin daha başına gelecek.çok konu açılcak burda
- Offline
- Erkek
aynı şeyler banada oluyor bu sorunun çözümü ne acaba show shaded map`a basıyorum ama çıkmıyor uvw map bile yapamıyorum (bazı metaraillarda oluyor)
- Offline
- Erkek
Max grafik ayarlarınız 2012 ile gelen sürücüye ayarlı muhtemelen.Directx 9 / 10 moduna dönerseniz,ve maxi baştan başlatırsanız düzelecektir.
Bu sorun bende de olmuştu,bu şekilde düzelmişti.
Max 2012 ile gelen grafik sürücüsünün ekran kartı ile olan uyumsuzluğu diyelim.
- Offline
- Erkek
Control panelinde Display sekmesinde bulunan Display color seceneklerini Material color olarak değiştirisen görünecektir.
- Offline
- Erkek