3ds Max : Random Transform

Random Transform
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Herkese merhabalar. Sorunumu örnekle açıklayayım. Küp taşlar ile döşeme oluşturacağım, fakat gerçekçilik yakalamak için bu taşların z aksında küçük mesafeler ile aşağı-yukarı dağılması lazım. Bu küp taşların hepsi bir objenin, sub object modunda elementleri halinde. Random transform scriptleri, sub obje modundaki elementleri algılamadan hareket ediyor. Acaba bunu yapabileceğim bildiğiniz bir script ya da öneriniz var mı? Teşekkürler.


2011-12-21 17:54:19
  • Offline
  • Erkek
http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/stone-placement-tools şu linkteki script
TalikaOkan EyüpAvatar

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/stone-placement-tools şu linkteki script videosuna bakarsanız işinize yarayacaktır


- Hiç...
2011-12-21 18:15:02
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim çok güzel
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Teşekkür ederim çok güzel bir script fakat benim zaten daha kompleks şekilde modellediğim bir yer döşemem var. Yani aralarından yer yer traverten geçen, beton plak olarak düşünebilirsiniz. Ben bunlarda random transform yapmak istiyorum.


2011-12-21 22:07:25
  • Offline
  • Erkek
Max içersinde doğrudan bunu
ArkondeRAlper SözenAvatar

Max içersinde doğrudan bunu yapan bir komut bilmiyorum ben. Fakat daha önceden bu işi yapan bir script kullanmıştım. Random transform script diye aratırsanız bulabilirsiniz sanırım. Eğer script yazabileceğinizi düşünüyorsanız yazımı da kolay bir komut. Sadece max help dosyalarından okuduklarınızla bile yazabilirsiniz.

Kolay gelsin...


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2011-12-22 15:21:38
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!