3ds Max : Pürüssüz yapmak
Selamlar. Arkadaşlar photoshopta yaptığım ince nakışlı resmi 3d modeline çevirdim. Amma photoshoptakı çok küçük olarak kalan tırtıklı kenarlıklara göre böyle kötü sonuç çıkıyor. Bunu 3ds Max da düzeltmeyin yolunu bilen var mı? Tabi mesh smoot ve ya turbo smoot la olmasa iyi olur. 44198 poly artık var. Selamlar
- Offline
- Erkek
Photoshop Yerine İllustrator veya Corel veya FreeHand vb. vektörel bir çizim programında çiz desenini ve vektörel bir formatta kaydetdip daha sonra max içine import et. .Ai .dwg .dxf vb. formatlar...
- Offline
- Erkek
max e import ettiğinde spline haldeyken vertexlerle tek tek uğraşarakta düzeltebilirsin ama uzun bir uğraş olur.
- Offline
- Erkek
En iyi sonucu vektörek çizim programlarından alırsın pixel işin içine girdiğinde bunu yaşamanız normal.
- Offline
- Erkek
kajax` ın dediği gibi, vektörel tabanlı bir program da çizip max` e import edebilirsin ordan da şık bir render alırsan sonucu hep birlikte görebiliriz..
Selamlar
- Offline
- Erkek
vektörel tabanlı bir program
Dediniz. Mesela?
- Offline
- Erkek
İllustrator veya Corel veya FreeHand vb ( Kajax Belirtmiş )
- Offline
- Erkek