3ds Max : displacement map sorunu

displacement map sorunu

öncelikle merhaba foruma yeni üye oldum ve takıldığımız yerlerde yardım alındığını gördüğümde hemen bu sorunumu yazayım dedim, problemim şu, base modelimi mudbox içerisinde sculpt yaptıktan sonra tekrar 3ds max programı içerisine low poly olarak almak istiyorum, bunun için displacement map kullanıldığını biliyorum fakat mayada bulunan displacement mapi mental ray`e nasıl okutulacağını gösterme işlemini max te bir türlü bulamadım, bu konuda yardımı dokunabilecek herkese ilgilerinden dolayı şimdiden teşekkür ediyorum. saygılarım ile


2011-11-30 22:09:38 Edit:2011-11-30 22:17:30
  • Offline
  • Erkek
Mudbox kullanmadığım için yanlış
ArkondeRAlper SözenAvatar

Mudbox kullanmadığım için yanlış bir şey soylemek istemem. Ama sorduğunuz şey max de displacement map kullanmak ise objenize bir malzeme ekleyip, malzemenin displacement kanalına istediğiniz kaplamayı ekleyebilirsiniz.


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2011-12-01 15:46:05
  • Offline
  • Erkek
o konuda bir sıkıntım

o konuda bir sıkıntım yok ekliyorum ama bu objemi gereğinden fazla şişiriyor ortaya absürt birşey çıkıyor bunu engellemek için maximum ve minimum subdivision değerlerin ayarlama filan vardı maya içerisinde mental ray için, max içerisinde bunu bulamamımıştım sanırım renderer içerisinde mental ray içerisindeki yarlarda mevcut ayarlar benziyor birbirine biraz kurcalayınca çıkacak gibi ama eğer tam bir bilgisi olan yardım ederse bu konuda da dahada iyi olur. bakalım çıkacak mı birisi


2011-12-02 19:13:34
  • Offline
  • Erkek
Ana meterial`inin maps kısmını
ksap

Ana meterial`inin maps kısmını aç; bütün map`lerin yanında %100 değeri vardır. Displacemet`ın yanındaki değeri değiştirerek ayarlıyabilirsin.


2011-12-02 19:29:46
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!