3ds Max : LÜTFEN YARDIMMMMM
AutoCAD den 2 Boyutlu Cizim Alıyorum 3Dmax de Extrude Komutu Verip Bend Yapınca Böyle Oluyor ben boyle değilde direk yuvarlak olmasını istiyorum nasıl yapabilirim acill yardım luyfennnnnn [link=]http://a1112.hizliresim.com/s/2/vbtc.jpg[/link]
- Offline
- Erkek
Bend yapmadan önce edit poly e çevirmeyi dene.
- Offline
- Erkek
Autocad de çizdiğin Lineların yönü hep aynı olacak. yani Saat yönüne ya da tersi yönde çizewceksin tüm kapalı çizgileri. Eğer karışık çizersen böyle olur. Max`te düzeltmek için verteks sıralamalarını değiştirmen gerekir. Spline vertexlerinin sırasını belirlemek için vertex modunda iken beyaz olan vertexler birinci verteklerdir. Sarı olanlar birinci değildir. sarı olanlardan birini seçip sağ tıklayıp "make First" seçeneğine tıklarsan o sarı vertex artık beyaz bve birinci olur. bu şekilde kapalı spline`ın yönünü değiştirebilirsin. Ya da spilineı seçip sağ tıklayıp "reverse spiline işaretlersen de spline yönü değişir.
- Offline
- Erkek
Dediğim şey bu durumda geçerli olmayabilir. Bend işlemini görmemişim. eğer hata bend işleminden sonra gerçekleşiyorsa anlattıklarımın önemi yok. Modelin poligon yapısıyla alakalı. Tel kafes görüntüsünü de atsanız iyi olur.
- Offline
- Erkek
Sağolun dediğiniz şeyi yaptım http://b1112.hizliresim.com/s/2/vdjr.jpg boyle birşey çikti da ben bunu daha canlı bır sekilde nasıl yaparım yani cok yapaysı durdu bu sızın yaptıklarınız gibi durmadı mantal ray kullanıyorum ondanmı kaynaklanıyor acaba
- Offline
- Erkek
Render ayarlarınızla alakalıdır. Mental Ray ile de çok iyi sonuçlar alırsınız. Vray ile de. Ama, render ve kaplama ayarlarınızla uğraşmanız gerek.
- Offline
- Erkek