3ds Max : vraylight mesh
Merhaba, 3dmax de bir objeyi vraylight mesh olarak atadımda obje ışığa dönüşüyor ama var olduğu konumdan başka bir konuma hareket ediyor. kısaca yeri değişiyor. bunun sebebi ne olabilir. nesneyi ışığa çevirdek sonra yerine oturmam için yakalama araclarınıda kullandırtmıyor. b u yüzden önceki konumuna da alamıyorum.
resim ekleyemedim, ama aşağıdaki linkten resme bakabilirsiniz soruna.
yukarıda objenin olması gereken yer. alttaki resimde objenin ışığa dönüşten sonraki gittiği yer.
teşekkür ederim.
https://i.hizliresim.com/p5O6EN.jpg
- Offline
- Erkek
Gizmo sorunu yaşıyorsun,
obje gizmolarını merkezlerine aldıktan sonra mesh light yapabilirsin. Sonrasına align yapar konuyu çözersin
- Offline
- Erkek
asagıdakı linkte 2 dk gibi bir video ekledim.
izlerseniz çok sevinirim. yardımlarınız için teşekkür ederim. ama başaramadım.
https://www.youtube.com/watch?v=-LoHwOJWvoo&feature=youtu.be
- Offline
- Erkek
Objenin gizmosunu değil, xform'unu düzeltmen gerek.
Autocad'te çizip import ettiğin için xform farklı geliyor.
- Offline
- Erkek
açıklaman için teşekkür ederim. ama objeyi dışarıdan almma ile bir ilgisi yok gibi. mesela bir box yapıp pna vraylight mes e cevırdıgımde sıkıntı yok. ama o box ustunde deformanyon yapınca işler değişiyor.
1 dk bile sürmeyen bir video ekledim. bakarsanız sevinirim. kaç bilgisayarda denediysem hep aynı sonucu aldım.
video linki, aşağıda
https://www.youtube.com/watch?v=yYZKROMIoGI&feature=youtu.be
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek