3ds Max : default renderde gölge sorunu
Arkadaşlar araştırdım fakat sağlıklı bir bilgiye rastlayamadım acaba bu sorunun çözümünü bileniniz varmı şimdi vrayda render aldığımzda dark ve bright multipler ayarları ile gölgede kalan yerlerin veya çok ışık alan kısımların üzerindeki ışık etkilerini ayarlayabiliyorz. gölge daha aydınlık yada ışık alan yer daha az ışık alacak gibi peki bunu default render motorunda nasıl yapacaz kurcala kurcala bulamadım???
- Offline
- Erkek
geçen binyılda default render´ı kullanırken böyle sorunları enviroment deki tint´le ayarlardım. tint´i kıstıkça yüksek değerler kısılırken alçak değerler değişmez. bir nevi birbirine yaklaştırmış olursun yani. sonra sahnenin genel ışık değeriyle oynayarak istediğine yakın bir değer elde edebilirsin
- Offline
- Erkek
Tavisyelerin için tşkr ederim dostum. o işi ps de hallettimama bundan sonraki uygulamalarda kesinlikle deneyeceğim. Tekrar tşkr.
- Offline
- Erkek