3ds Max : Max dosyasi çok ağır. Nasil hafifletebilirim

Max dosyasi çok ağır. Nasil hafifletebilirim
Mmrt21Murat Özçelik

Mrb. Max dosyamda 2 milyon poligon var. Cok ağır calişiyor. Render alirken render de sahne gorunmuyor. Nasil hafifletebilirim.


Mimar
2019-02-22 12:59:54
  • Offline
  • Erkek
- İlk önce birbirinin
okitoErdem TürkoğluAvatar

- İlk önce birbirinin aynı objeler varsa onları kopayalarken instance olarak kopyalayın.
-Yüksek poligonlu objelerinizi proxy yapın.
-Poligon sayısından bağımsız olarak büyük kütleli yapılar/objeler varsa onları ayrı modelleyip sahnenize xref object olarak çağırın.

Her şeyi tek bir dosya içinde çözmeye çalışmayın. MModellip, ayrı dosya olarak kaydedip, xref olarak çağırın.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2019-02-22 15:14:25
  • Offline
  • Erkek
Projenin son aşamasina geldigim
Mmrt21Murat Özçelik

Projenin son aşamasina geldigim icin bunlari tekrardan yapamam. Bundan sonra ne yapabilirim acaba.


Mimar
2019-02-22 18:11:45
  • Offline
  • Erkek
Yüksek poligonlu nesneyi seçip
ozgurtarÖzgür Tarımcıoğlu

Yüksek poligonlu nesneyi seçip sağa tıkla, açılan menüden "object properties" i seç, açılan pencerede sol altta "display properties" seçeneklerinden "Display as Box" kutucuğunu işaretleyip "ok" bastığında objelerin telkafes kutu olarak gözükecektir. Bu bir nebze çalışmanı rahatlatır. Bunu bütün yüksek poligonlu objelerine uygulayabilirsin.


2019-02-22 18:19:51 Edit:2019-02-22 18:20:46
  • Offline
  • Erkek
Bunu yaptigimdabrender da gorunur
Mmrt21Murat Özçelik

Bunu yaptigimdabrender da gorunur mu peki


Mimar
2019-02-23 15:38:03
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!