3ds Max : iki spline arasında yüzey oluşturmak
bir spline modeli çizdim ve bunu kopyaladım karşı karşıya duran bu iki spline arasında edge leri birleştiren yüzeyler oluşturmak istiyorum nasıl yapabilirim
- Offline
- Erkek
Splinelerden birini “Editable Spline” yapıp diğerini attach ile ekledikten sonra modifier listesinden önce “CrossSection” ardından da “Surface” modifierlerini uygulamak yöntemlerden biri.
- Offline
- Erkek
denizin yönteminde dikkat etmen gerekenler
iki splinede aynı sayıda vertex olmalı ve çizim yönleri aynı olmalı
- Offline
- Erkek
Çizdiğiniz spline a editable poly dedikten sonra shell uygulanabilir. Daha Kolay olur bence.
- Offline
- Erkek
ilk önerilen yöntemde modifier listesinde surface modifier ı çıkmıyor ikinci yöntemde ise editable poly yaptığım zaman obje görünmez oluyor
- Offline
- Erkek
ayrıca evet spline larım aynı vertex sayıda fakat böyle olmasaydı nasıl bir yol izleyebilirdim
- Offline
- Erkek
tamam surface modifier ına ulaştım k.b spline lar biribirinden farklı olsa nasıl bir yol izleyebilirdim ?
- Offline
- Erkek
iki spline farklı sayıda vertexe sahipse
bürün vertexlerini veld yap
vertexleri bezier yada smoth olarak ayarla
convert to nurbs yap
surface bölümünden
create ruled surface yap
- Offline
- Erkek