3ds Max : Subtance Painter bütün Uw ler üst üste geliyor ?
Arkadaslar Merhaba 3d max de modellediğim robot kolu Subtance e atıyorum ama bütün Uw ler üst üste geliyor objede tek parça gözüküyor. halbuki 8 - 10 ayrı parçanın uw lerini ayrı ayrı açtım.
- Offline
- Erkek
nedenini buldum aynı sorunu yaşayan ulaşabilir
- Offline
- Erkek
Buldum dediğiniz sinefx den aldığınız cevap mı?
ayrıca ters yüzey boyama kısmı için normalleri kontrol edebilirsiniz (veya uvnin tersyüz olup olmadığını)
Cevabı yazmak yerine, neden size ulaşılmasını istediniz anlamadım :/
- Offline
- Erkek
aynen sinefx de aldıgım cevap;
multi sub verip bütün objelere farklı materyel verdim.
normalleri kontrol edebilirsiniz derken ?
uv nin ters yüz olup olmadıgını nasıl kontrol edicem
bana ulaşırlarsa işe yarar hissedicem :)
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
max de bu kareleri görmek için sanırım plagin gerekiyor. uv map i dogru veremeyince düzgün boyaya miyorsun subdancede saçmalıyor .
gerçekden beni de cok zorladı modelleme kadar zaman harcıyorum nerdeyse uv acıcam diye daha yeni yim ama bukadar zor olmamalı.
3dmax de modelleyip mayaya atınca baska bi sorun la karsılasırım diye korkuyorum hiç bilmiyorum maya yı. animasyon da mayada daha kolaymıs sanırım.
- Offline
- Erkek