3ds Max : loft yapımında sorun
- Offline
Birincisi homojen ne demek? Ne alaka.Ikincisi bence düzgün.Tıpkı dünyanın küre olması gibi o yuzeyler döndüğü halde eşit gözükeceğinimi zannettin?
- Offline
Ercan Ethem bey teşekkürler, sorunu çözdüm. skin parametrelerden ayarlarıyla alakalıymış...
seke derdim silindir yapmak değil, silindirdeki segmentler homojen (yani aralıkları eşit )olmayınca deforme ettiğimde bozuluyordu. üç tane silindiri birbirine halat gibi sarmam gerekiyordu.
- Offline
sweep komutunu kullanarakta aynı sonuca ulaşabilirsin.
loft komutu için farklı biçimlendirilmiş layerlar olmalı ki komutun asıl amacı zaten o dur.
amacınız zincir gibi bir obje modellemek ise torus komutu işinizi görür.
- Offline
- Erkek
teşekkürler mustafa can bey
- Offline