3ds Max : loft yapımında sorun

loft yapımında sorun
karabeeyyy

loft yapımında sorun

arkadaşlar daha once defalarca yaptığım bir işi yapamadım. line ile düz bir çizgi çizip. daireyi loft ettiğimde. (kısacası loftla sılındır yaptığımda) silindirin segmentleri homojen dağılmıyor. sorun nerden kaynaklı cozemedım

2017-09-17 00:57:23 Edit:2017-09-17 01:01:27
  • Offline
Birincisi homojen ne demek?
Seke

Birincisi homojen ne demek? Ne alaka.Ikincisi bence düzgün.Tıpkı dünyanın küre olması gibi o yuzeyler döndüğü halde eşit gözükeceğinimi zannettin?


2017-09-17 07:08:15
  • Offline
Line Bezier
qxmgsiErcan ETHEM

Line Bezier

Düz çizdiğin line üzerindeki bezier`lerle oyna yada vertex`lerin hepsini CORNER yapmayı dene.

Max 2018 / vray 3.6
2017-09-17 11:58:19
  • Offline
  • Erkek
loft yapımında sorun
karabeeyyy

Ercan Ethem bey teşekkürler, sorunu çözdüm. skin parametrelerden ayarlarıyla alakalıymış...
seke derdim silindir yapmak değil, silindirdeki segmentler homojen (yani aralıkları eşit )olmayınca deforme ettiğimde bozuluyordu. üç tane silindiri birbirine halat gibi sarmam gerekiyordu.


2017-09-19 00:50:18
  • Offline
sweep komutunu kullanarakta aynı
mustfa25mustafa canAvatar

sweep komutunu kullanarakta aynı sonuca ulaşabilirsin.
loft komutu için farklı biçimlendirilmiş layerlar olmalı ki komutun asıl amacı zaten o dur.
amacınız zincir gibi bir obje modellemek ise torus komutu işinizi görür.


windows 10 pro 64-bit (monster abra a7 v3.1) 8 gb ram (1600 mhz) i7 4710MQ 2.50 ghz 120 gb ssd 1 tb hdd nvidia gtx 860m 2gb -128 bit
2017-09-19 21:22:35
  • Offline
  • Erkek
loft yapımında sorun
karabeeyyy

teşekkürler mustafa can bey


2017-09-20 07:01:46
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!