3ds Max : 3D Studio Max veya Maya da nasıl modellenebilir?
- Offline
- Erkek
Generate topology ve path deform ile çözülebilecek bir model.
- Offline
- Erkek
Zahmet olmazsa biraz açabilir misiniz?
- Offline
- Erkek
http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-sweep
belki işini görür
- Offline
- Erkek
Ümit Bey temel olarak aşağıda linklerini verdiğim videolar ile çözülebilir.
Generate Topology
https://www.youtube.com/watch?v=0G_9d8eT648
https://www.youtube.com/watch?v=c6awddiqDmg
Generate topology ile tel kafes görüntüsünü verdikten sonra bend modifier ile silindirik görüntüyü verir, ffdbox ile gövde oryantasyonunu hallettikten sonra pat deform ile eksendeki kıvrımı tamamlarsınız.
- Offline
- Erkek
Valla hiç kasma kendini capsule veya silindir nesnesi çiz segmentleri ayarla bend ffd box lattice bitti.
- Offline
Illa üçgen segment çıkarmak istiyorsan da nesneyi modelledikten sonra önce convert to editable path sonra tekrar convert to editable poly.
- Offline