3ds Max : Bir objenin tüm poligonlarını tek komutla ayırmak
Arkadaşlar bir objenin tüm poligonlarını tek komutla (autocaddeki explode ye benzer şekilde) birbirinden deatac etmek mümkünmü?
- Offline
Aşağıdaki kodu notepad'e ekleyip kaydettikten sonra uzantısını *.ms olarak değiştirip çalıştırırsan işini görecektir.
Detach edilecek obje "Editable Poly" olmalı.
(
on isEnabled return
selection.count == 1 and classof selection[1].baseobject == Editable_Poly
on execute do
(
obj = selection[1]
for p = polyop.getNumFaces obj to 1 by -1 do
polyOp.detachFaces obj #{p} asNode:true
)
)
- Offline
- Erkek
serkan bey çok tşekkür ederim. o kadar iyi iş gördüki anlatamam. Ciddi zaman kazandırdı bana sağolun.
- Offline
güzel kod
- Offline
- Erkek
Yanlış anlaşılma olmasın. 3D Total forumlarından`dır. Ben sadece aracıyım ;)
İhtiyacı olan olursa biraz daha gelişmişi. Kendi iletişim kutusuna sahip bir script daha.
http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-faces-v2
- Offline
- Erkek
Çok güzel bir bilgi teşekkürler.Adını Parçala behçet Koydum
edittable poly gerek yok Çevirmedende Parçalıyor
- Offline
- Erkek
ah birde şu boolean scripti bulsak
https://vimeo.com/13671631
- Offline
- Erkek