3ds Max : Bir objenin tüm poligonlarını tek komutla ayırmak

Bir objenin tüm poligonlarını tek komutla ayırmak
gulsen35

Arkadaşlar bir objenin tüm poligonlarını tek komutla (autocaddeki explode ye benzer şekilde) birbirinden deatac etmek mümkünmü?


2017-01-21 14:25:05
  • Offline
Aşağıdaki kodu notepad`e ekleyip
yavuzSerkan Yavuz

Aşağıdaki kodu notepad'e ekleyip kaydettikten sonra uzantısını *.ms olarak değiştirip çalıştırırsan işini görecektir.

Detach edilecek obje "Editable Poly" olmalı.

 

(
on isEnabled return
selection.count == 1 and classof selection[1].baseobject == Editable_Poly
on execute do
(
obj = selection[1]
for p = polyop.getNumFaces obj to 1 by -1 do
polyOp.detachFaces obj #{p} asNode:true
)
)

 


2017-01-21 17:44:08
  • Offline
  • Erkek
serkan bey çok tşekkür
gulsen35

serkan bey çok tşekkür ederim. o kadar iyi iş gördüki anlatamam. Ciddi zaman kazandırdı bana sağolun.


2017-01-21 19:04:18
  • Offline
güzel kod
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

güzel kod


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2017-01-21 20:40:10
  • Offline
  • Erkek
Yanlış anlaşılma olmasın. 3D
yavuzSerkan Yavuz

Yanlış anlaşılma olmasın. 3D

Yanlış anlaşılma olmasın. 3D Total forumlarından`dır. Ben sadece aracıyım ;)

İhtiyacı olan olursa biraz daha gelişmişi. Kendi iletişim kutusuna sahip bir script daha.

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-faces-v2

 


2017-01-21 20:53:30 Edit:2017-01-21 21:04:10
  • Offline
  • Erkek
Yavuz
OtsukarciAhmet Küçükkaya

Çok güzel bir bilgi teşekkürler.Adını Parçala behçet Koydum
edittable poly gerek yok Çevirmedende Parçalıyor


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2017-01-22 03:42:53 Edit:2017-01-22 03:59:28
  • Offline
  • Erkek
Ah Ah
OtsukarciAhmet Küçükkaya

ah birde şu boolean scripti bulsak
https://vimeo.com/13671631


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2017-01-22 04:05:30
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!