3ds Max : Buyur burdan yak !
- Offline
- Bayan
Maalesef Boolean sonrasında oval dönüşler ve yumuşak hatları yapabilmek için chamfer gerekiyor,chamfer verince de saçma sapan şeyler çıkıyor ortaya :(
- Offline
- Bayan
Açın internetten otomobil modelleme videosu çözersiniz olayı :)
Poly ile halletmeniz gerekiyor.
- Offline
- Erkek
Editpoly
Plane ile başla!
- Offline
- Erkek
Anlatarak çok uzun ben 15 - 20 dk da cizerdim.Ancak circle ile başlayıp spline kopyalayıp cross section ile küvetin gövdesini ortaya çıkardıktan sonra iç kısmını da boolean ve edit poly ile devam ettirmek suretiyle yapabilirsin.Bütün içini tek seferde boolean yaparsan evet sıkıntı hem turbosmooth ta hemde chamferda sorun çıkar ancak bazı yerlerde şart gibi.
- Offline
ßasit bi model aslında simetrik oldugundan dolayı edit poly ile yarısını modelleyip diğer yarısını aynalayabilirsin.
- Offline
- Erkek
editable poly ile organik modelleme yani symetri ve turbo smooth ile yapmanı tavsiye ederim. boolean gibi araçları intiharın eşiğindeyken kullanabilirsin. antibiyotik gibi.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Boolean kesinlikle kullanma. Modeli önce en kaba hatları ile ortaya çıkar(Düşük Poly) nokta, ve edgeler ile oynayarak halledebilirsin. "aslansay" modeli gayet güzel ortaya çıkarmış. Edge dağılımının da görselini atarsa(en yalın halinin) sana büyük faytası olacaktır. İyi çalışmalar ;)
- Offline
- Erkek