3ds Max : 3ds Max Vakumlama?
Merhabalar, 3ds maxte vakumlama nasıl yapılabilir bilgisi fikri olan var mı?
aşağıda örnek bir animasyon var. Onlar nasıl yapmış bilmiyorum ama aradığım tam olarak o şekilde bir vakumlama.
https://www.youtube.com/watch?v=SAUpN6zpSpQ
- Offline
- Erkek
merhaba ;
proje animasyon şeklinde mi hazırlanacak , modelleme olarak mı?
- Offline
- Erkek
Morpher modifier ile yapilabilir sanirim.
- Offline
- Erkek
aslında proje hazırlamayacağım sadece merak ettiğim için soruyorum. ilerde işime yarayabilir. Animasyon şeklinde istiyorum ama animasyon yapmak için değil animasyon içinden herhangi bir karede render almak için. gerçekçi fizik yöntemi varsa öğrenmek istiyorum örneğin cloth modifier gibi. Kısacası model olacaksa da tek tek poligon poligon manuel olarak modellemek istemiyorum. Cloth modifier gibi bir yöntemle otomatik oluşabilecek bir model.
- Offline
- Erkek
Morpher daha önce hiç kullanmadığım bi modifier çok işe yarayacağını sanmıyorum ama hemen deniyorum
- Offline
- Erkek
Vol. select ve Xform ile güzel sonuç aldım ama çok fazla poligon gerektiriyor. hala başka önerilere açığım
- Offline
- Erkek
Vakumlamadan kastın örnek animasyondaki ise bu vakumlama değil.Displace modifierı ile çok rahat yaparsın bu animasyonu.
- Offline
"Vakumlamadan kastın örnek animasyondaki ise bu vakumlama değil.Displace modifierı ile çok rahat yaparsın bu animasyonu" ++
- Offline
- Erkek
Cevaplarınız için teşekkür ederim o sorunu vol.select ve xform ile çözdüm dispalce de işe yarıyor. Peki gerçek vakumlama fiziği nasıl simüle edilebilir? herhangi bir 3d nesneyi küre içine koyup kürenin iç havasını vakumlarsak?
edit:
Cloth modifierda eksi pressure değeri verdiğimde oluyor gibi
- Offline
- Erkek
Forces başlığı vortex wind vs gibi güçler ve massfx veya clothla yapılabilir gerçek vakum.
- Offline