3ds Max : Instance Özelliği ile Kopyalarken Materyal Atama
Bu komutu mimari çizimlerimde editable poly yaptığım katlarımı kopyalarken kullanıyorum. Ancak bir yüzeye materyal atadığımda materyal tüm katlarda o yüzeye yansıyor aynı editable polynin başka bir yüzeyine farklı bir metaryal atarsam bazen değiştirmiyor. Yanyana iki yüzey seçtiğimde dahi bu sorunu yaşayabiliyorum sebebi ne olabilir?
- Offline
- Bayan
Bir box a editablepoly modifieri eklemek ile bir box ı editablepoly ye çevirmek farklı etkiler gösterir.
Eğer editablepoly bir objeye farklı materialler verecekseniz "multisubobject" materiali kullanın sorunlarınızı çözersiniz.
- Offline
- Erkek
Material Editor`de options sekmesinde "Propagate Materials to Instances" seçeneği etkinse instances olan nesnelerin birine verilen material hepsine geçer.
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim "Propagate Materials to Instances" sorunu çözdü sanırım.
- Offline
- Bayan