3ds Max : Mental Ray Hair and Fur
Merhaba arkadaşlar ben Max de bir karakter tasarlama sürecindeyim.
Fakat yaptığım saç mental ray de ne kadar uğraşsam da gözükmüyor . Vray de mr paramaters den hair material eklediğim zaman render da rahatlıkla görünüyor fakat mental ray de nasıl yapıcam çözemedim .
vray de böyle gözüküyor : http://i.hizliresim.com/kEAmrm.png
- Offline
- Erkek
Çok güzel yoldasın. Çok takdir ettim. Karakter zbrush mı ve Bruce lee mi?
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim , evet zbrush ile Bruce lee yi modelledim benzettiğime sevindim. Elimde de yüksek çözünürlükte kaplamalar var onlarla kaplayabilirsem çok daha iyi olucak heralde :)
Aslında Vray ile de render alıcaktım ama karakterdeki detayı displacement map ile aktaramadım bir türlü ama mental ray de skin materialinde bump shader özelliği ile detayları çok iyi aktarabiliyorum fakat Vray de hangi özelliği kullansam olmadı detayları aktaramadım o yüzden mental ray e geçmek istedim bu sefer de saçlar gözükmedi :D sanırım saçları spline olarak yaptığımdan mental ray de gözükmüyor.
- Offline
- Erkek
Çok kaplama bilmiyorum. Ama bump map gibi bir şey kullansanız olmazmı.
- Offline
- Erkek
Yav şu mapleri eklenecek yerleri isimleri falan karıştırıyorum çoğu zaman oldu sanırım . Yardımınız dokundu çok teşekkür ederim :)
Bump map a displacement map i ekledim ya da öyle bir şey yaptım bilmiyorum bu bump , normal bump , disp falan hep karıştırıyorum daha çok epidermal , subdermal mapler ilgimi çekiyor benim. Mapleri iyi çözmem lazım :D
- Offline
- Erkek