3ds Max : Hazır objelerin kaplamaları simsiyah
Merhaba arkadaşlar sahneme importla veya merge ile hazır objeleri çağırdığımda obje simsiyah oluyor. Objenin map klasörü var ve missing file yazmamasına rağmen user path den yine klasörünü bulup max e tanıtıyorum. Material editörde tüm slotlar simsiyah oluyor. Özellikle objeden damlalıkla material seçtiğimde ``this class does not have an implementation supplied by any of the current loaded DLL`s `` diye ir yazı görünüyor. Fikri olan var mıdır?
- Offline
- Erkek
Selam,
sorun dokuda değil, kaplamanın render motorunda. Aktif render motorunuzdan farklı bir malzeme seçmişsiniz. Vraydeyken, mental, corona vs. seçmiş olabilirsiniz, ya da tersi.
- Offline
- Erkek
o malzemeleri render edecek olan render motorunu yüklememişsin sen
mahmutun söylediği doğru render motoru seçimini yapabileceğin bir seçeneğin bile yok bilgisayarında daha
- Offline
- Erkek