3ds Max : Malzeme kaplama
Herkese kolay gelsin..
Bişey merak ediyorum acaba siz nasıl yapıyorsunuz..
Bir box düşünün ahşap bir malzeme kapladığımda damar yönleri her yüzeyda ayrı oluyor..Siz bunu nasıl yapıyorsunuz..Ben hepsinin aynı yönde devm etmesini istiyorum..
- Offline
uvmap üstüne editpoly at. yönünü düzeltmek istediğin yüzeyi seç, o yüzey secili iken bir uvmap daha at ve uvmap gizmosundan yönü ayarla.
2. uvmap üstüne de bir editpoly daha at, bir yüzey seç ve yüzey secili iken tekrar uvmap ata ve gizmodan yönü düzelt.
bu şekilde tüm yüzeylerle oynayabilirsin
- Offline
- Erkek
İnternette malzelme ararken başına "seamless" yaz. Örneğin Seamless wood texture. Oradan aldığın malzemeyi objeye atadığın zaman desenler birbirini takip edecektir.
- Offline
- Erkek
ben her farklı tarama yönü için edit poly atamıyordum.. o nedenle başka bir yüzeye geçtiğimde ilk düzenlediğim bozuluyordu..İşin püf notası burdaymış:) çok teşekkürler 3Designer..
AKKURT seamless bilmediğim bir malzeme biçimiydi..çok işime yaradı..çoookk teşekkürler
- Offline
İşinize yaradıysa sevindim.
- Offline
- Erkek