3ds Max : Boolean ve Proboolean sorunu
Selam herkese
Line ile çizdiğim bir şekile extrude uygulayıp belirli bir kalınlık verdikten sonra aynı nesneyi kopyalıyorum üst üste gelmiş oluyorlar ortasını komple oymak istediğimde yani "Boolean" yada "Proboolean" uyguladığım zaman saçma sapan bir görüntü ile karşılaşıyorum.
Yaptığım sıralamada hata mı var sizce ?
Boolean ayarlarını bozmuş olamam çünkü aynı sahnede box çizip deneme yapıyorum box için böyle saçma görüntü olmuyor.
Bu kadar basit görünen bir işlemi yapamadım :)
http://i65.tinypic.com/2hdpobq.jpg
- Offline
- Erkek
Nesnelerin pivot noktalarını ortalarsan ve/veya transform, location, rotation değerlerini resetlersen muhtemelen düzelir.
- Offline
- Erkek
Öncelikle istediğin şekli ortaya çıkarmak için booleana ihtiyacın yok line altinda outline ile de yapabilirsin.boolean problemine gelince pivotla bir ilgisi yok boolean pivota bakmaz ancak boolean uygulamadan önce nesneleri seçip convert to editable poly yapmayı bir dene
- Offline
bende serdar beyin dediği yöntemi önersemde sırf denemek için line ile benzer çizgi çizdim extrude ettim ve sizin yaptığınız gibi boolen ve prob uyguladım denediğim her seferinde sorunsuz oyuldu şekil.
- Offline
- Erkek
https://vimeo.com/13671631
- Offline
- Erkek
Pivot noktaları işe yaramadı
Serdar beyin dediği yöntem hiç aklıma gelmedi outline uygulayıp sonrasında extrude ile sorunu çözdüm :)
Program içeriğinde bu gibi basit taktikler var ama işte yeri geliyor öğreniyoruz sonrasında unutuyoruz.
Teşekkürler arkadaşlar.
- Offline
- Erkek
Teşekkürler Ahmet bey sorun çözülmüştür :)
- Offline
- Erkek