3ds Max : Bidep döndürme esnasında kayma
Bidep döndürme esnasında kayma
Seyfeddin
Arkadaşlar Resimde gördüğünüz gibi döndürdüğümde bipedi kollar kayıyor kolları seçsem de kayıyor merkezini seçtiğimde komple robot gibi dönüyor gerçekçi dönüş birtek adım koyduğumda gerçekçi dönüş yapıyor ama bu seferde adım koyduğum için her karede tek tek hareket vermeden bir sonra ki harekete geçmiyor bulamadım bir tekniğimi var acaba
2015-12-10 11:32:24 Edit:2015-12-10 11:32:45
- Offline
Biped footstep özelliği ile
St_AngerEmre Can Bilici
Biped footstep özelliği ile karaktere otomatik yürüme animasyonu verebilirsin. Kaç adım atması gerektiğini belirtip yürümesi gerektiğini belirtiyorsun o da senin belirttiğin adım sayısını yürüyor. Artı olarak bend links menüsündeki seçenekleri kaldır. Bend seçili iken de karakteri merkezden çevirdiğinde diğer tüm kemikleri etkileyebilir.
http://emrecanbilici.blogspot.com.tr/
2015-12-12 22:06:48 Edit:2015-12-12 22:08:05
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!