3ds Max : gerçekçi nehir animasyonu oluşturma??
arkadaşlar merhaba. üzerinde çalıştığım bir animasyon projesi için gerçekçi bir nehir modellemem ve animasyona dökmem lazım. bunun için önerebileceğiniz yöntem plugin vs. varmıdır? modellemede max 2011 render motoru vray 1.5 sp 5 kullanmaktayım.
- Offline
- Erkek
nehir sabit duracaksa biraz wave veya ripple ile olabilir, ama şelale istiyorsan biraz detaylı. Şu plugini bir araştır "realflow"
- Offline
- Erkek
bence max ile vakit kaybetmeyip lumion ile render alın.
örnek video
https://www.youtube.com/watch?v=f0BXgdiUY8Y
- Offline
Linkteki animasyonu biraz önce izledim. Çok başarılı buldum. Lumion yazılımı son zamanlarda mimari projeler için fazlaca önce çıkmaya başladı ve kendisini bu sektör için sıkı bir araç olduğunu kanıtladı.
- Offline
- Erkek
mayada pound oluşturup dalgaları verip biftrost lada köpük falan eklerseniz tam kendini bulabilirsiniz
- Offline
Gerçekci derken gerçekten gerçekci bi sıvı animasyonu istiyorsan Houdini olabilir
https://vimeo.com/132132662
- Offline
- Erkek
Lumionu basic animasyonlar için başarlı bulabilirim, kesinlikle max ile karşılaştırmam bile
- Offline
- Erkek
İlgini çeker mi bilmem ama ue4 de video oluşturabilirsin. Yaptığım bir kaç örneği vereyim.
https://www.youtube.com/watch?v=oEcE1bIf2bs
https://www.youtube.com/watch?v=nFlBxCgbpOo
üstlerinde pek durmadım yani fazla emek harcamadım acele bir işti.
- Offline
- Erkek
Bir plane`e bump map atayıp her frame de nehrin akış istikametine doğru offset`i ilerlet. Çok ucuza halletmiş olursun.
- Offline
- Erkek
arkadaşlar cevaplar için çok teşekkürler. aslında max pluginlerle veya real flow la çözmek başarılı olacaktır diye düşünüyorum. houdin veya phoenixle olabilir ama iki programıda bulamıorum. :( bu konuda yardımcı olabilirmisiniz ?
- Offline
- Erkek