3ds Max : Kalınlaşan eğri silindir çizmek ?
Merhaba arkadaşlar,
3DS Max ile modellemeye çalıştığım bir şekil var. Eğri bir silindir gittikçe kalınlaşıyor. Ben 1 spline 1 de tube çizip tube un pathdeform modifier i ile spline ı göstererek şeklini eğri hale getirdim. sonra eklem yerlerindeki vertexlerin ölçüleriyle oynayarak yaklaşık bir şey yaptım. şöyle bir şey :
http://hizliresim.com/o9m6Nb
böyle bir şekli veya daha karmaşık halini daha pratik olarak nasıl elde edebilirim acaba. Aklınıza gelen yöntemleri paylaşırsanız sevimirim. teşekkürler
- Offline
- Erkek
Loft isimli araç işini görür, çok daha detaylı çziim yaparsın.
http://www.tr3d.com/dersler/ders/3t/
sitemizde loft dersi var
- Offline
- Erkek
Video ders te yaptık:
https://www.youtube.com/watch?v=fQSwUsFtnQ8&list=PLOLqh5TBDX1vH8EF8UYpyeJv1SOj_Gxvk&index=12
- Offline
- Erkek
Ok. çok teşekkürler istediğim tam olarak buydu
- Offline
- Erkek