3ds Max : 3ds Max dosyasını oyun tarzı gezilebilir hale getirmek ?

3ds Max dosyasını oyun tarzı gezilebilir hale getirmek ?
themaster33remzi yaman

Merhaba arkadaşlar,
3DS max te yeniyim, çok sevdim ve kendi çapımda bir şeyler üretmeye başladım. Ancak internette bulamadığım (daha doğrusu tam olarak nasıl arayacağımı bilemediğim) bir konu var. 3ds Max ile çizdiğim bir evin render edilmiş halini bir oyundaki gibi fare hareketleri veya klavye tuşlarıyla gezilebilir hale getirmek istiyorum. İstediğim sadece bu, oyunlardaki gibi farklı etki-tepkiler istemiyorum. Kullanıcı fare ile evi farklı açılardan görebilsin veya içine girip odaları gezebilsin istiyorum. Bunu nasıl yapabileceğim konusunda hiçbir fikrim yok. Oyunlardaki "engine" (render motoru ?) tarzı hazır uygulamalar var mı acaba? Veya 3d Studio Max ten bir yerlere export edip başka birşeyler mi yapmam lazım? teşekkürler..


2015-10-30 20:51:48
  • Offline
  • Erkek
fotoğraf küresi
iboreddiİbrahim ÇALOĞLUAvatar

photosphere render alabilir ve bunu pano2vr gibi programlarla istediğin hale getirebilirsin. ama bu sadece kameranın bulunduğu noktadan yatayda ve düşeyde 360 derece dolanmana olanak sağlar. tüm daireyi yada evi dolanamazsın bununla...


MSİ X99A GAMİNG EXEON 2658 14 CORE 28 CPU NVIDIA GTX 970
2015-10-30 22:49:55
  • Offline
  • Erkek
Senin aradigin program Autodesk
koccAdnanAvatar

Senin aradigin program Autodesk SHOWCASE , bu programa modelini yüklüyorsun isiklandirmayi ayarlayip ve nasil yürümesini istiyorsan limitleri verip müsteriye gönderiyorsun tikla izle . 

Programi 30 gün ücretsiz deneyebilirsin tikla


Eğitim hayata hazırlanmak değildir ; Eğitim hayatın kendisidir.
2015-10-31 02:47:19
  • Offline
  • Erkek
Unreal engine ile de
kanakanSerkan BolkanAvatar

Unreal engine ile de yapabilirsiniz. UE artık ücretsiz (ticari olmamak kosuluyla)
Fakat uvmap olayı ile uğramanız gerekli.


2015-10-31 13:15:31
  • Offline
  • Erkek
Yapacağın en basit iş

Yapacağın en basit iş Unity oyun motorunu indirip kullanmak olacaktır.

Bir iki gününü ayırırsan modelini, materyallerini, texture`lerini falan uygun şekilde Unity`e aktarma işini öğrenirsin. Gerisi basitçe FPSController isimli bir bileşeni projene dahil etmekten ibaret.


2015-11-01 16:45:26
  • Offline
  • Erkek
ben ileri seviye yapıyorum
soneday7Soner ÇakırAvatar

ben ileri seviye yapıyorum ama söylemem :)))
ama bir ipucu, unity içindede bir irmap sistemi vardır, bir nevi render diyelim, modeli unwrap yöntemiyle kaplamalı gerekli nmap, hmap ları vs birbir çıkarmalı sonra unitye atmalı orada tekrar revize edip ışık,kaplama, model optimizasyonlarını yapp rendere bırakırsın sonra bildiğin renderi gezmiş oluyorsun...


fakat, bir vray,mental kalitesi beklememelisin...


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2015-11-03 00:57:26
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler
themaster33remzi yaman

çok teşekkürler verdiğiniz cevaplar için, eksik olmayın


2015-11-04 09:49:26
  • Offline
  • Erkek
Ben de Unreal de
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Ben de Unreal de yapıyorum fotoreal oluyor. Ama uv mapping ve ışık öğrenmen gerekiyor.


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2015-11-04 14:10:11
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!