3ds Max : Gölge problemi
İyi günler 3dsmax 2013 x64 kullanıcısıyım.Çizim esnasında herhangi bir obje oluşturduğumda sahnede hiç ışık olmasa dahi ışık nedeniyle modelde gölgeler oluşuyor.Ayrıca bu durum wiewportta ve render ekranında da mevcut bulunmakta.Sorunuma ait resimler aşağıda mevcut.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Kullandığım sistem; Windows 8.1, Geforce GT635M, İ5-3210M işlemci
- Offline
- Erkek
Shaded seçili zaten.
- Offline
- Erkek
Yüzeylerin ters dönmüş olabilir yada objenin subdivide değerini yukseltmeyi dene.
- Offline
- Erkek
Yapmış olduğum işlem sadece line çizmek ve "enable in renderer ve wiewport" seçeneğini işaretlemek. Yani her şey default ayarda.
- Offline
- Erkek
Siz ışık kullanmadıkça, max varsayılan standart ışıklarını kullanır. Sahneye bir ışık koyup, gölgenin yönünü ve kalitesini ayarlayabilirsiniz.Custimize viewporttan default lights sayısını 2 ya da 1 seçebilirsiniz. Ekran kartınızın kalitesine göre, nitrus yerine direct3d seçebilirsiniz, daha gerçekçi gölge verebilir çalışma ekranında.
Kolay gelsin.
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek