3ds Max : grenli görüntü

grenli görüntü
tugbaalvtuğba alver

Merhaba arkadaşlar,
aldığım renderda oluşan grenleri gidermek için önerebileceğiniz birşeyler var mı?


2015-02-20 21:11:13
  • Offline
  • Bayan
Aldığım render
tugbaalvtuğba alver

Aldığım render

render ayarlarım şu şekilde adaptive subdivision mitchell natrivalli irradiance map high hsph 75-45 light cache 1200

2015-02-20 21:14:05 Edit:2015-02-20 21:15:38
  • Offline
  • Bayan
Acaba kullandığım materyalin highlight
tugbaalvtuğba alver

Acaba kullandığım materyalin highlight glossiness ya da reflection glossiness ı ile alakalı olabilir mi? mesela kapıda kullandığım ahşabın highlight glossiness değeri:0,86
refl. glos.:0,69 fresnel refl. açık ve subd. ise 22


2015-02-20 21:18:27
  • Offline
  • Bayan
vraylightların subdivsini yükselt Örnek
Seke

vraylightların subdivsini yükselt Örnek 60


2015-02-21 14:38:49
  • Offline
Selam, Işık subdivlerini
bleyB.Levent YılmazAvatar

Selam,

Işık subdivlerini arttırmalısın bence de. Sahnede kullandığın bütün ışılların.


www.bleventyilmaz.com
2015-02-21 16:57:59
  • Offline
  • Erkek
hsndmrl
hsndmrlhasan demirelAvatar

hsndmrl

yada psd de düzelt

0532-720-86-90
2015-02-21 17:31:07
  • Offline
  • Erkek
biraz dahada eklenebilir tabi 
Seke

biraz dahada eklenebilir tabi 

biraz dahada eklenebilir tabi smiley 2


2015-02-21 18:36:46
  • Offline
ilk başta
metetmetehanAvatar

ilk başta sahnenizdeki ışıklandırma yetersiz bu ışık ilaveleri vraylight, ies light kullanımını artırın daha sonra kamera olarak normal kamera seçiniz daha sonra tavandaki spotları azaltınız kucuk ofiste okdar spot olmaz bu spotların hepsine degılde 3/2 sıne gelecek sekılde ies ekleyın ve ışık şiddetını yuksek tutun daha sonra tavana vraylight ekleyın tavanın ortasında kenarlardan 50 cm eksık olacak sekılde daha sonra cam kısmına 2 adet vraylight ekleyın eger karanlık hava ıse bırı koyu mavı bırı beyaz koyu mavının sıddetı 1,5 olsun beyaz olanınkı 5 olsun. kullanacagıznı vraylight materialleri 5 civarında olsun render kısmı ıse
image sample type adaptive sub. olsun
filter catmull-rom
environment kapalı
color mappıng type exponential olsun
derk ve bright 1
gamma 1 (rendering teki preference settıngte bulunan enable gamma/lut kapalı olacak)
global illum.. açık
primary engine irradiance map
secondery eng. light cache

irradiance map: verylow yap
light cache subdivs 650 yap gerekırse yukselt
sample size 0,02 olsun

bu sekılde duzelecek ve guzel render alacaksın.

tabıı bunlardan once materiallerin iyi seçilmiş olmalı.


metehan
2015-02-23 00:00:55
  • Offline
  • Erkek
Doktor reçeteyi yazmış gerisi
Artofdesignahmet sağlamAvatar

Doktor reçeteyi yazmış gerisi hastaya kalmış :)


2015-02-23 03:24:35
  • Offline
  • Erkek
POST PRODUCTION ÖNEMLI...
cetsavsavaş çetin

POST PRODUCTION ÖNEMLI...

POST PRODUCTION ÖNEMLI...


2015-02-23 10:51:50
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!