3ds Max : render da keskin hatlarda sıkıntı yaşıyorum
Merhaba arkadaşlar, aşağıda resimde kırmızı yuvarlak içinde olan sorun nedir anlamadım catmull-rom secili o renderda,mithelli kullandım yine aynı adaptive subd. secili onlarala mı alakalı bilmiyorum ama..
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
- Offline
- Erkek
Anti aleisng ;)
- Offline
- Erkek
mehmet`in dedigi gibi anti aliasing olabilir ancak uzaktaki objelerin islemeleri gayet guzel. ciktiyi ps`e aktariyorsundur mutlaka. orada cozunurlugunu senin orjinal ciktinin carpanlari seklinde yukseltirsen sorun duzelecektir. kamera acisiyla ilgili olarak bazen ciktilarda ozellikle 1920x1080 ve uzeri ciktilarda bu hata cikabiliyor.
- Offline
- Erkek
ikisinide deniyorum şimdi anti aleisng dediği subdv değerlerin olan min ve max onları yükseltiyorum demi yanlış anlamamışım ?
- Offline
- Erkek
Şuan ki max ve min değerleri nedir ?
Çok abartarak gitme render süresini fena uzatır, bir süreden sonra kalitede değişen birşey olmaz.
Mesela min 0 max 4 dene
min 1 max 4 dene
min 1 max 5 dene...
- Offline
- Erkek
min -1 min 0 min 0
max 3 yada max 3 du tam hatırlamıyorum şimdi max 5 deniyorum render süresi ve görüntüyü atcam tekrar buraya
- Offline
- Erkek
Maxda compositing olayı varsa sorun yaşadığın objeler özel antileasing ayarı vermen render süresini dengeler ;)
- Offline
- Erkek
İsmail Bey haklı o render gerçek boyutunda olmadığı içinde öle kötü görünüyor.
- Offline
- Erkek
bu konu hakkında grant warwick in mastering vray videolarını izlemenizi tavsiye ederim. Oradada göreceğiniz üzere ışıların subdivision değerlerini 128 e ve materyallerin gloss subdivision değerlerini 128 e çıkararak çok rahat çözersiniz. Antialising e gerek duyulmadan bu şekilde çözülüyor. Render süreside kısalıyor.
- Offline
- Erkek